X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

تکنیک های انجام مدیتیشن برای کاهش اضطراب و افسردگی

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/28
  • تعداد نظر : 1 نظر
تکنیک های انجام مدیتیشن برای کاهش اضطراب و افسردگی

مدیتیشن در واقع باعث می شود که بتوانید با کمک آن استرس روزانه خودتان را کاهش بدهید با انجام تکنیک مدیتیشن می توانید میزان صدا در ذهن خودتان را کمتر کنید و توجه بیشتری را به بدن و افکار مثبت متمرکز کنید. استرس و اضطراب باعث می شود که ذهن شما خسته شود و تاثیرات بدی را بر روی ذهن تان داشته باشید اما قبل از این که تحت تاثیر اضطراب قرار می گیرید. در ادامه چندین روش ساده برای کاهش اضطراب و استرس به کمک مدیتیشن را آموزش می دهیم.

آموزش تکنیک مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب

قبل از فعالیت های روزانه خودتان را شروع کنید در برنامه ریزی صبحگاهی می توانید هدف گذای کنید و تمرکز کنید و تصمیم قطعی برای انجام این کار بگیرید. توجه کنید که مربی های یوگا همیشه می گویند نیت کنید. به طور مثال اگر سخنرانی در محیط کار برای تان سخت و استرس آور می باشد بهتر است برای انجام آن کار تصمیم بگیرید و هدف گذاری کنید.
یکی از روش های جالب استفاده از کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان می باشد.با استفاده از این روش می تواننید به ذهنتان مقدار استراحت بدهید. حتما استفاده از یک کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان را در برنامه روزانه خود بگنجانید و از اثرات مثبت آن بهره مند شوید .

تکنیک مدیتیشن
استفاده کردن از فیلم ها و برنامه های آنلاین می توانید یک روش بسیار مناسب برای کاهش استرس و اضطراب می باشد. اما باید راهنما تمرین مناسبی پیدا کنید. یک روش دیگر برای مدیتیشن و کاهش استرس پیاده روی می باشد. با پیاده روی کردن و گوش دادن به صدای باد و اطراف و بوهای اطراف می توانید ذهنتان را خالی کنید. بهتر است گاهی نگاهتان را از صفحه موبایل یا تلویزیون بردارید و به آسمان نگاه کنید یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها آبی آسمان به همراه رنگ سفید ابرها می باشد.
اگر از جانب شخصی برای شما استرس و اضطراب ارسال شده و اگر از کسی احساس ناراحتی دارید چند لحظه مکث نمایید و به جای آن احساس منفی شروع به آرزو کردن برای شخص کنید و از خداوند برای او آرامش و سعادت را طلب نمایید. قطعا این انرژی مثبت و مثبت اندیشی به سوی شما باز خواهد گشت و ذهن شما را سرشار از آرامش و خوشبختی خواهد نمود.

ارتباط بین چاکرا و تکنیک مدیتیشن

در بدن هر انسانی چاکرا های متفاوت با سطح انرژی های مختلف و کارکرد های مشخص وجود دارد. این چاک راها هستند که مکان اصلی دریافت، استفاده و تخلیه انرژی حیانی هستند. هر کدام از این نقطه ها مهم و در هاله از انرژی واقع شده اند و در صورتی که بسته باشند با کمک مدیتیشن شما می توانید آن ها را باز کنید.

چارت آسترولوژی چیست؟

در کل اگر بخواهیم در مورد آسترولوژی صحبت کنیم باید بگوییم که یکی از قدیمی ترین علم های بشر به حساب می آید که با مطالعه حرکت و موقعیت خورشید، ستارگان، سیارات و اجرام فلکی و ارتباط معنوی آنها با انسان در زمان تولد به دست می آید. این علم در کشورهایی مانند چین، هند برای پیشگویی وقایع کره زمین و یونان و روم به وسیله هوروسکوپ برای کشف شخصیت های مختلف افراد و وقایع تاثیر گرفته از این موقعیت های این اجسام بر روی افراد استفاده شده است.
با کمک این علم بشر، می توان چارت تولد افراد را محاسبه کرد. این چارت در حقیقت می تواند تعیین کند که انرژی بزرگ زندگی شما چه می باشد. زمانی که این چارت تفسیر می شود نتایج مهم زندگی، تصمیم های مهم زندگی به همراه حقایق معنوی، روحانی و مادی افراد آشکار می شود. در این چارت شما می تواند نتایج مهمی مانند ازدواج، تحصیل، استعداد و کار و مالی خودتان را بررسی کنید.

تکنیک مدیتیشن
همان طور گه گفتیم با استفاده از این چارت می توان اطلاعات دقیق در مورد زندگی افراد در اختیارشان قرار داد. بعد از این که یک فرد متخصص این اطلاعات را تفسیر کند می تواند چارت ازدواج را به شما بدهد با کمک این چارت شما متوجه می شوید که می توانید با چه افرادی ارتباط برقرار کنید و شریک احساسی شما چه شخصی باشد.
این چارت به شما نشان می دهد که سیاره زندگی هر شخصی کیست و براساس آن می توان گفت چارت احساسی موفقی خواهد داشت یا خیر. چارت احساسی یک مسیر کاملا مشخص و درستی را برای شما مشخص می کند و به افراد سیگنال می دهد که روابط عاشقانه خودشان را در چه مسیری پیش ببرند.

بررسی چارت ازدواج

یکی از سوال های مهم افراد این است که چارت آنها درست تفسیر می شود یا خیر! ممکن است این سوال جواب دقیقی نداشته باشد اما باید در نظر بگیرید که اگر این چارت را با ابزار دقیق و خاص به دست نیاورید ممکن است اطلاعات دقیقی کسب نکنید. ستارگان و سیارات دائما در حال حرکت هستند و همین دلیل باعث می شود که تبادل انرژی در چارت های ازدواج و احساسی شود. فردی که می خواهد این چارت های را تفسیر کند باید اطلاعات دقیق و تفسیر درست بدست بیاورد، وگرنه هوروسکوپ ازدواج دقیقی نمی شود.در این مقاله سعی کرده ایم روش های مناسب و تکنیک مدیتیشن و مثبت اندیشی برای کاهش استرس و اضطرابی و افسردگی به کمک مدیتیشن بپردازیم تا شما هم در مورد این روش ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

مطالب کاربردی :

هوروسکوپ ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

1نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سحر
    آوریل 25, 2022

    عالي بود عشقم 🙏🏻🌹ممنون