X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

حقایق جالب در مورد خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/27
  • تعداد نظر : 0 نظر
حقایق جالب در مورد خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی

خورشید گرفتگی یا کسوف زمانی رخ می دهد که سایه ماه بر روی بخشی از زمین بیفتند و در نتیجه قسمت های از کره زمین، قرص ماه قسمتی از قرص خورشید یا تمامی آن را از دید ناظر زمینی بپوشاند. خورشید گرفتگی زمانی رخ می دهد که 30 روز از نو شدن ماه بگذرد ، تا ماه یک گردش کامل را به دور زمین داشته باشد و در هر بار گردش، یک ماه نو رخ خواهد داد. اما حالا چرا هر ماه ما خورشید گرفتگی نداریم؟ به این دلیل که مدار ماه و زمین با هم در یک زاویه هستند و در بسیاری از حالت ها ماه از بالا یا پایین قرص خورشید عبور می کند. مدار زمین و ماه در دو نقطه به هم بر خورد می کنند که به این دو نقطه گره های مداری می گویند و ماه هرگاه در این گره با زمین و خورشید در یک خط قرار بگیرد خورشید گرفتگی صورت می گیرد و معمولا در هر سال دو یا سه بار این اتفاق روی می دهد. در ادامه به بررسی دقیق آسترولوژی و تاثیر آن بر بدن و زندگی می پردازیم.

خورشید گرفتگی و ماه گرفتگیمطلب پیشنهادی: مثبت اندیشی

خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی گونه های مختلفی دارد مانند حلقوی، کی، جزئی و مرکب که در زیر به توضیح هر یک از آنها پرداخته شده است. بیشترین زمان برای خورشید گرفتگی چیزی حدود 7 دقیقه می باشد. نکته بعدی این که تا زمانی که 90 % از خورشید توسط ماه پوشیده نشود خورشید گرفتگی قابل مشاهده یا توجه نمی باشد. هم چنین وقتی که 9% از خورشید توسط ماه پوشیده شود روشنایی روز حالت گرگ و میش به خود می گیرد . سایه های گرفتگی با سرعت 1100 مایل در ساعت در خط استوا و تا 5000 مایل در ساعت در نزدیکی قطب ها حرکت می کنند. حداکثر عرض کلی مسیر که خورشید گرفتگی یا کسوف پوشش می دهد 167 مایل است. سالانه حداقل 2 خورشید گرفتگی یا کسوف در زمین رخ می دهد.

نکات مهم ماه گرفتگی یا خسوف

وقتی ماه در مقابل خورشید و زمین میان آن دو قرار می گیرد، سایه ی زمین روی ماه می افتد و ماه گرفتگی یا به عبارت دیگر، خسوف رخ می دهد. ماه گرفتگی می تواند کلی، جزئی و نیم سایه ای باشد. ماه گرفتگی کلی زمانی رخ می دهد که سایه  زمین به طور کامل ماه را می پوشاند. ماه گرفتگی جزئی زمانی اتفاق می افتد که سایه ی زمین تنها بخشی از ماه را می پوشاند. ماه گرفتگی نیم سایه ای هم زمانی رخ می دهد که ماه از قسمت نیم سایه ی زمین عبور می کند. نیم سایه یعنی منطقه ای که زمین فقط قسمتی از پرتوهای خورشید را مسدود می کند و مانع از رسیدن این پرتوها به ماه می شود. در این مقاله به خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اشاره کردیم.

همه چیز در مورد چاکرا

چاکرا ها معمولا در حالش چرخش هستند و باعث می شوند که در کل بدن حس وشند. این چاکرا در واقع رابطه بین روح و جسم هستند. بدن ما شامل انرژی‌های مثبت و منفی است. سمت راست بدن حاوی انرژی مثبت و سمت چپ بدن حاوی انرژی منفی است. برای این که بتوانید این انژری های منفی را از خودتان دور کنید بهتر است که به سراغ مدیتیشن بروید. این انرژی های مثبت و منفی بر مسیر چرخشی چاکرا‌ها تاثیر می‌گذارند. هر چاکرا نام و رنگ به خصوصی برای خود نیز دارد که به طور مارپیچ از مرکز آن به سمت بیرون در حرکت می باشد و به یکی از رنگ های رنگین کمان مربوط می شود. هزاران سال است که چاکرا‌ها در شرق شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته اند. با کمک مثبت اندیشی نیز میتوانید سعی کنید تمامی انرژی درونی خودتان را مثبت کنید.

چارت های مهم چیست اند؟

اول در مورد آسترولوژی اطلاعات لازم را ارائه می دهیم به این دلیل که با چارت ها در ارتباط می باشد. این علم با مطالعه حرکت و موقعیت خورشید، ستارگان، سیارات و صورت های فلکی و ارتباط معنوی آنها با انسانها در زمان تولد به دست می آید. از این علم در بعضی از کشور ها، برای پیشگویی و در بعضی دیگر به نام هوروسکوپ برای کشف شخصیت های مختلف افراد و وقایع تاثیر گرفته از این موقعیت های این اجسام بر روی افراد استفاده شده است. با کمک این علم بشر، می توان چارت تولد افراد را محاسبه کند. این چارت در حقیقت می تواند تعیین کند که انرژی بزرگ زندگی شما چه می باشد. زمانی که این چارت تفسیر می شود نتایج مهم زندگی، تصمیم های مهم زندگی به همراه حقایق معنوی، روحانی و مادی افراد آشکار می شود. در این چارت حتی می توانید چارت تولد و ازدواج خود را تفسیر کنید. با کمک این چارت شما متوجه می شوید که می توانید با چه افرادی ارتباط برقرار کنید و شریک احساسی شما چه شخصی باشد.

آسترولوژی
این چارت به شما نشان می دهد که سیاره زندگی هر شخصی چه کسی می باشد و براساس آن می توان گفت چارت احساسی موفقی خواهد داشت یا خیر. چارت های احساسی یک مسیر کاملا مشخص و درستی را برای شما مشخص می کند و به افراد سیگنال می دهد که روابط عاشقانه خودشان را در چه مسیری پیش ببرند. توجه داشته باشید که اگر این چارت دقیق تفسیر نشده باشند باعث می شود که هوروسکوپ ازدواج شما دقیق نباشد.در این محتوا اطلاعات مهمی که باید در مورد خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی و مدیتیشن و چارت و چاکراها ثبت نموده ایم.

مطالب کاربردی :

مثبت اندیشی و تکینک های مثبت اندیشی

هوروسکوپ ازدواج

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *