X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

آشنایی با قوانین ساده فنگ شویی در زندگی و خانه

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/12
  • تعداد نظر : 0 نظر
آشنایی با قوانین ساده فنگ شویی در زندگی و خانه

امروزه معمولا برای چیدمان خانه ها شاید اسم فنگ شویی را شنیده باشید؛ فنگ شویی فقط به چیدن وسایل داخل خانه ختم نمی شود. بلکه فنگ شویی فرایندی است که که در آن وسایل را بر اساس نظم خاص در جای مناسب قرار می دهند، به گونه ای که با چیدن وسایل انرژی مثبت از آن دریافت نمایید. هدف از فنگ شویی ایجاد انرزی در فضای خانه و دریافت آن از طریق انسان می باشد؛ هر چه فضای خانه پر انرژی تر باشد افراد آن خانه نیز از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار خواهند بود. چارت ازدواج نشان می دهد زوج هایی که به فنگ شویی اهمیت می دهند دارای زندگی های طولانی تری هستند.

چند قانون ساده فنگ شویی

فنگ شویی نیز مانند سایر علم ها اعم از آسترولوژی دارای قوانین خاص خود می باشد، که اگر این قوانین به درستی انجام نشود فنگ شویی شما بی فایده بوده و اثری در زندگی شما ندارد. باید فنگ شویی به گونه ای باشد که انرژی مثبت را به خوبی از آن دریافت کنید. چند قانون ساده فنگ شویی اعم از :
1.یکی از قوانین مهم در فنگ شویی خانه استفاده از آیینه می باشد ،چرا که آیینه در خانه باعث می شود تا انرژی در خانه در حال حرکت باشد. همچنین این آینه باعث شده تا انرژی منفی خانه تبدیل به مثبت شود بهتر است از آیینه های کامل استفاده کنید و از آیینه های شکسته دوری کنید.
2.برای آن که انرژی بیشتری در خانه داشته باشید بهتر است از نور طبیعی و هوای تازه نیز استفاده کنید، چرا که بیشترین انرژی را به سمت خانه و شما منتقل می کند. به همین منظور باز کردن پنجره ها در طول روز یک امر مهم و ضروری می باشد.
همچنین بهتر است از پرده های کلفت نیز استفاده نشود چرا که نمی گذارند هوای آزاد وارد خانه شود استفاده از پرده های نازک باعث می شود تا علاوه بر هوا نور نیز به سمت خانه شما سرازیر شود، نور در خانه باعث می شود تا شما احساس سرزندگی و نشاط کنید. شما می توانید برای درک خوب این مطلب مدیتیشن در نظر بگیرید و با آن به این موضوع پی ببرید.
3.یکی از قوانین مهم فنگ شویی حذف وسایل اضافه می باشد؛ بهتر است خانه ی خود را از وسایل اضافه و شلوغ پاک کنید وسایل اضافه مانع وارد شدن انرژی به خانه می شود و همچنین باعث شده تا شما در خانه احساس کلافگی داشته باشید.
بنابراین بهتر است وسایلی که نمی خواهید را به دیگران ببخشید و خانه ی خود را نیز خلوت کنید. شما می توانید قبل از ازدواج با مراجعه به هوروسکوپ ازدواج از افرادی که از شلوغی خوششان می آید مطلع شوید. این کار باعث شده تا بعد از ازدواج به مشکل نخورید.
دور ریختن وسایل برای برخی افراد کار سخت و دشواری می باشد. چرا که به این وسایل عادت کرده و دور ریختن کار سختی می باشد اما بعد از دور ریختن وسایل آن افراد نیز حس خوب پیدا می کنند، چرا که فضا خالی شده و امکان ورود انرژی به خانه نیز امکان پذیر شده است.
شلوغ بودن محیط خانه و همچنین بهم ریختگی باعث شده تا افراد نتوانند ،در خانه به خوبی فکر کرده و احساس آرامش نیز داشته باشند. با توجه به این قوانین فنگ شویی به شما کمک کرده تا خانه ای آرام و شیک و بدون شلوغی داشته باشید. هیچ فردی از شلوغی و بهم ریختگی خوشش نمیاید این وضوع در چارت تولد نیز قابل رویت است.

4.یکی دیگر از قوانین فنگ شویی استفاده از نقاشی ها در خانه می باشد. رنگ هایی که در نقشی ها به کار می رود باعث شده تا احساس خوبی در خانه داشته باشید و همچنین انرژی مثبت زیادی وارد خانه نیز می شود. با نصب نقاشی هایی مانند طبیعت بر روی دیوار خانه می توانید شروع به مثبت اندیشی کنید.
5.جمع کردن لباس های بیهوده در خانه بسیار کار نادرستی می باشد. بنابراین بهتر است لباس های اضافه را دور ریخته و همچنین از جمع شدن لباس ها در پشت درب اتاق خواب نیز خودداری کنید؛ چرا که این کار باعث شده تا انرژی داخل خانه شما به حرکت درنیاید.
6. بهتر است قسمتی از خانه را برای خود اختصاص دهید البته لازم به ذکر است که مهم نیست کدام قسمت خانه را برای خود اختصاص می دهید؛ فقط مهم این است که قسمتی را در نظر بگیرید. در این قسمت شما می توانید به تنهایی در آن جا فکر کرده و از خلوت خود لذت ببرید. هوروسکوپ نشان می دهد که اغلب افراد به تنهایی احتیاج دارند.
7.چیدمان وسایل باید به گونه ای باشد که انرژی درون خانه در حال گردش باشد و حالت خانه از یک نواختی بهتر است دربیاید. اگر چیدمان به درستی انجام شود می توانید در محیط خانه مدیتیشن انجام دهید، مدیتیشن نیز باعث شده تا انرژی بیشتری به خانه شما وارد شود.
8.بهتر است درب ورودی خانه را واضح نگه دارید چرا که انرژی از طریق این درب وارد خانه می شود؛ اغلب افراد برای این کار در مقابل درب از آیینه استفاده می کنند تا انرژی را وارد خانه کنند.

داشتن انرژی درون خانه باعث می شود تا شما زندگی شاد و با سلامتی داشته باشید، چرا که اگر افراد از خانه خود انرژی دریافت نکنند؛دچار بیماری مانند افسردگی می شوند. فنگ شویی به شما کمک می کند تا انرژی مثبت زیادی به خانه شما وارد شود و این انرژی باعث می شود تا چاکرا های افراد خانه به تعادل خود برسند. اگر خانه شما محیطی امن باشد می توانید در آن جا نیز مدیتیشن انجام دهید. فنگ شویی نیز مانند هر عمل دیگری دارای قوانین خاص خود می باشد ،که با رعایت آن می توانید انرژی زیادی وارد خانه کنید و خانه ای آرام داشته باشید.

مطالب کاربردی :

هوروسکوپ ازدواج

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *