X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

آیا افزایش شانس واقعا ممکن است

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/31
  • تعداد نظر : 0 نظر

آیا تا به حال بخشی از زندگی خود را داشته اید که می خواستید آن را بهبود بخشید یا در آن موفق تر شوید ؟ فکر می کنید که به دنبال ایجاد تغییر هستید ، اما آن را دنبال نکرده اید ؟ به نظر شما چرا اینطور است ؟ به احتمال زیاد شرایط و طرز فکر شما شما را عقب نگه داشته است. در واقع ، اکثر مربیان موفقیت موافقند که 80 درصد موفقیت در هر کاری به طرز فکر ما مربوط می شود و تنها 20 درصد به شرایط مربوط می شود. اکثر مردم به اندازه کافی درباره انجام یک کار می دانند ، اما آن را انجام نمی دهند زیرا روانشناسی آنها با اهدافشان هماهنگ نیست. در این مقاله ، هفت تغییر کلیدی وجود دارد که می توانید برای ایجاد ذهنیت موفقیت و دستیابی به اهدافی که آرزوی آن را داشتید ایجاد کنید. وقتی صحبت از قرار گرفتن در مسیر موفقیت می شود ، گاهاً به شانس و اقبال نیز فکر می کنیم. مدیتیشن ، چاکرا تراپی و مثبت اندیشی ، جز عوامل تعیین کننده در کسب انرژی مثبت و افزایش شانس می باشد.

 

روی چیزی که می‌ خواهید تمرکز کنید

هرچه بتوانید در مورد نتیجه دلخواه خود شفاف تر باشید ، برداشتن گام های عملی لازم برای دستیابی به آن آسان تر خواهد بود. روی چیزهایی که نمی‌ خواهید تمرکز نکنید ؛ بلکه روی چیزی که می‌ خواهید تمرکز کنید تا بالاخره آن‌ را کسب نمایید. چرا انرژی خود را به سمت چیز هایی که نمی خواهید بفرستید ؟ در عوض آنچه می خواهید را در مغز خود آموزش دهید تا متوجه چیزهایی شود که می تواند به شما در تحقق آن کمک کند. تصمیم بگیرید و به آن متعهد شوید ؛ تعهد و باور همیشگی ، آن چیزی است که در نهایت شما را به آنجا می رساند. در صورتی که به رخداد یک واقعه باور داشته باشید ، می توانید انرژی مثبتی را به جهان ارسال کرده و منتظر دریافت آن به عنوان شانس یا اقبال باشید. اشتیاق برای رسیدن به هدف عالی است. می توانید از تکنیک های مراقبه و مدیتیشن نیز برای کسب انرژی مثبت و شانس بیشتر بهره ببرید. چاکرادرمانی

 

باور های محدود خود را تغییر دهید

به یاد داشته باشید ، لازم نیست برای رسیدن به هدف خود با متخصص بودن در یک کار خاص شروع کنید. در واقع خلاف این موضوع صحت دارد. تعهد ، تنها چیزی است که در طول زمان شما را به یک متخصص تبدیل می کند. خیلی ساده است ؛ هر چه بیشتر کاری را انجام دهید ، در آن کار بهتر خواهید بود. باور های محدود خود را تغییر دهید ؛ حتی اگر هدفتان را واضح بچینید ؛ ممکن است خودتان را به تعویق بیندازید و یا عقب بکشید. طرز فکر محدود ، شما را از رسیدن به اقبال و شانس باز می دارد. افزایش شانس امری غیر منطقی نیست ؛ تنها کافیست که با تمرکز بر روی چاکرا ذهنی و انجام روزانه مدیتیشن ، ذهن خود را برای دریافت انرژی های مثبت و اقبال بیشتر آماده کنید. انرژی های منفی اغلب می توانند در قالب ترس و تردید ظاهر شوند و شما را از انجام موفقیت آمیز یک کار باز دارند. اما پیشنهاد می کنیم که با انجام تکنیک های مدیتیشن ، ذهن خود را برای پذیرش انرژی های مثبت آماده کنید.

 

افکار مثبت شانس موفقیت شما را تقویت می کند

برای مثال ، ممکن است تمایل به رسیدن به یک هدف داشته باشید ؛ اما در عین حال معتقد باشید که به اندازه کافی قوی ، باهوش یا تحصیلات کافی برای تحقق آن ندارید. این دو فکر متضاد هستند و شما را از رسیدن به هدف دور می کنند. باید برای کشف و حل این تعارضات درونی تلاش کنید تا بهترین شانس موفقیت خود را داشته باشید. هرچه انرژی های منفی را بیشتر از خود دور کنید ، احتمال بیشتری برای کسب شانس و اقبال وجود دارد. اگر بتوانید خود را در حال رسیدن به موفقیت تجسم کنید و احساس کنید رسیدن به آن چه حسی دارد ؛ به احتمال زیاد به هدف خود خواهید رسید. علاوه بر این ، افکار مثبت شانس موفقیت شما را تقویت می کند. افکار شما مقدم بر حالات روحی هستند ، بنابراین اگر به افکار ناخوشایند فکر کنید ، احساس ناراحتی خواهید کرد. خودگویی تفکر شماست که خود را به شما می شناسد ؛ بنابراین ، هر چه اعتماد به نفس شما در مورد خودتان بیشتر باشد ، شانس بیشتری به شما روی خواهد آورد.

 

تکنیک های مثبت اندیشی و تمرکز بر‌ روی چاکرا

شنیدن صحبت های منفی دیگران به اندازه کافی بد است ، پس تصور کنید شنیدن صدای منفی درونی شما چقدر بدتر است. اگر به خود بگویید که شکست می خورید ؛ مطمئنا شانسی برای شما وجود نخواهد داشت. اما اگر به خود بگویید که می توانید موفق شوید ، شانس بیشتری برای موفقیت دارید. تکنیک های مثبت اندیشی و تمرکز بر‌ روی چاکرا ذهنی ، می تواند پتانسیل شما را برای کسب شانس بیشتر بالا ببرد. با افراد مناسب آشنا شوید ؛ افرادی که شما خود را با آنها احاطه کرده اید ، در روند کسب شانس و اقبال بیشتر تاثیر گذار هستند. آنها نظرات ، شوخ طبعی ها و نقطه نظراتی را ایجاد می کنند که ذهن شما به طور مداوم در معرض آن است ؛ بنابراین مهم است که افراد مثبت اندیش با اهداف و آرزوهای مناسب را دور خود جمع کنید. افرادی که انرژی مثبت دارند ، با دیگران خوب رفتار می کنند و موفقیت دیگران را جشن می گیرند ؛ بهترین افراد برای رفاقت می باشند.

 

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

مثبت اندیشی 

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

چاکرا

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *