X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

تبدیل استرس به انرژی مثبت

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/28
  • تعداد نظر : 0 نظر

وقتی در مورد استرس می شنویم ، بلافاصله به احساسات منفی و حتی علائم فیزیکی فکر می کنیم. معمولا استرس را با شرایط سخت ، تنش و کار بیش از حد مرتبط می‌ دانیم. در واقع ، فقط خواندن کلمه «استرس» می‌ تواند باعث ایجاد اضطراب در بدن شما شود ، زیرا تمام کارهای منفی را که استرس می‌ تواند انجام دهد را به تصویر می‌ کشد. اما همه استرس ها منفی نیستند. تبدیل استرس به انرژی مثبت ، کار چندان دشواری نیست ؛ تنها کافیست که تکنیک های مدیتیشن را به صورت روزانه انجام داده و با تمرکز بر روی چاکرا های انرژی خود ، به سمت مثبت اندیشی و یک زندگی سالم قدم بردارید. تبدیل استرس به انرژی مثبت ، می تواند انعطاف‌ پذیری شما را تقویت کرده و آن فشار کمی را که برای انجام بهترین کار نیاز دارید به شما بدهد. استرس منفی دائمی و بلند مدت ، می تواند شما را از انجام بسیاری از کارها باز دارد. پیشنهاد می کنیم که با انجام ورزش های روزانه و تکنیک های مراقبه ، ذهن خود را برای پذیرش انرژی های مثبت مهیا کنید.

 

 

استرس سالم چیست و چه کمکی به ما می کند ؟

 

مقدار مناسب استرس ، می تواند انگیزه دهنده ، هیجان انگیز و الهام بخش باشد. این احساسی است که هنگام سوار شدن به ترن هوایی یا رفتن به اولین قرار ملاقات و یا اجرای یک سخنرانی بی نقص در مقابل رئیس و مقام بالاتر به شما دست می دهد. با تبدیل استرس به انرژی مثبت ، می توانید به eustress دست پیدا کنید که تصویر مثبتی از استرس می باشد. با گذشت زمان ، eustress انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد. توانایی های شما مانند ماهیچه ها هستند ؛ هر چه بیشتر از آنها استفاده کنید ، قوی تر می شوند. یک روز ، یک کار چالش برانگیز است ؛ اما روز بعد ، آسان و آشنا می شود. همانطور که به طور مکرر به خارج از منطقه آسایش خود حرکت می کنید ، اعتماد به نفس و قابلیت های شما گسترش یافته و شما خودمختارتر و خود هدایت می شوید.  از این نظر ، استرس سالم به رشد شما کمک می کند. برای اینکه استرس منفی شما به سمت یک انرژی مثبت حرکت کند ؛ مدیتیشن و مثبت اندیشی را در دستور کار خود قرار دهید.

 

 

 

تسلط کافی بر ذهن و اندیشه

 

استرس مزمن اغلب در محل کار اتفاق می‌ افتد ؛ برای مثال ، اگر سعی کنید ضرب‌ الاجل‌ های متعددی را پشت سر گذاشته و یا شب‌ ها تا دیروقت کار کنید ، این می تواند استرس آمیز باشد. در دراز مدت ، این مشکلات می تواند منجر به فرسودگی شغلی شود. با این حال ، زندگی خارج از محل کار نیز می تواند چالش برانگیز باشد. رویداد های نامطلوب مانند غم و اندوه ، طلاق ، بی خانمانی یا بیکاری همگی محرک استرس هستند. حتی کارهایی که ما با میل و خواسته خود انجام می دهیم ، مانند نقل مکان به خانه جدید یا تغییر شغل ، می تواند بسیار استرس زا باشد. برای این که این استرس ها را به انرژی مثبت تبدیل کنید ، باید تسلط کافی بر ذهن و اندیشه خود داشته باشد. با انجام روزانه تکنیک های مدیتیشن به مدت ۳۰ دقیقه ، می توانید از فضایی با اتمسفر منفی ، به فضایی با انرژی و اتمسفر مثبت منتقل شوید. با تمرکز بر روی چاکرا های مختلف بدن ، می توانید جریان انرژی درونی خود را کنترل کنید.

 

تاثیر چاکرا درمانی بر روی کنترل استرس

با گذشت زمان ، استرس مزمن می تواند بر سلامت روحی و جسمی شما تاثیر بگذارد. بنابراین بسیار مهم است که قبل از اینکه اوضاع واقعاً بد شود ، آن را کنترل کنید. اگر اغلب اوقات احساس عصبانیت ، ناتوانی یا مضطرب بودن می‌ کنید و یا اگر زیاد سردرد یا شب‌ های بی‌ خوابی دارید ؛ ممکن است از استرس مزمن رنج ببرید. یکی از روشهایی که برای کنترل استرس و تبدیل آن به انرژی مثبت استفاده می شود ، چاکرا درمانی می باشد. انجام مدیتیشن و تمرکز بر روی چاکراهای انرژی ، اصول و قواعد خود را دارد. زمانی که به جریان های انرژی درونی خود توجه می کنید ، در واقع جلوی مسدود ماندن آنها را می گیرید. بهتر است که محرک های استرس فردی خود را بشناسید.  در حالی که رویدادهای خارجی عامل اصلی استرس هستند ؛ نحوه نگاه شما به آن رویدادها نیز عامل مهمی است. تاثیر چاکرا درمانی بر روی کنترل استرس ، تا حدی است که بسیاری از متخصصان علم روانشناسی به آن توجه می کنند.

 

 مفهوم استرس برای همه افراد یکسان نیست

همه ما دیدگاه های متفاوتی در مورد اینکه چه چیزی استرس زا است داریم. همه چیز بستگی به این دارد که چه منابعی را می توانیم برای کنترل استرس و تبدیل آن به انرژی مثبت به کار بگیریم. وقتی صحبت از استرس می شود ، تنها تجربه ای که اهمیت دارد تجربه شماست. هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که چیزی «واقعاً آنقدرها استرس زا نیست» یا اینکه «نباید در مورد آن استرس داشته باشید». برای مقابله با استرس ، باید بفهمید که چه فاکتوری عامل خارجی بوده و کدام یک داخلی است. به عنوان مثال ، اگر محل کار شما باعث استرس شما می شود ، باید آن را تغییر دهید. اگر مسئولیت اعمال دیگران را به عهده بگیرید ، استرس شما از کنترل خارج می شود. به هیچ عنوان ، خود را در معرض کارهای استرس زا قرار ندهید. پیشنهاد می کنیم که از روشهای مدیتیشن و درمان با چاکرا استفاده کنید.

 

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

مثبت اندیشی و تکینک های مثبت اندیشی

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

 

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *