X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

چاکرا درمانی چگونه موجب بهبود سلامتی می شود؟

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/13
  • تعداد نظر : 0 نظر
چاکرا درمانی چگونه موجب بهبود سلامتی می شود؟

چاکرا ها در بدن شما همان نقاطی هستند که به آن ها منبع انرژی می گویند؛ یعنی انرژی از این نقاط دریافت و دفع می شود، اگر این چاکراها دچار مشکل شود. افراد با مشکلاتی رو به رو می شوند بنابراین بهتر است همیشه مراقب چاکرا ها باشید و به چاکرا درمانی اهمیت دهید. شما نباید بگذارید که چاکراها بسته شوند؛ چرا که در صورت بسته شدن دچار مشکل می شوید و دیگر نمی توانید انرژی را دریافت نمایید.

چاکرا درمانی چیست؟

اگر بخواهیم چاکراها را علمی تعریف کنیم؛ باید بگوییم که چاکراها همانند چرخ دنده ها انرژی را در بدن انسان از یک سمت به سمت دیگر منتقل می کنند. با انتفال انرژی به نقاط مختلف بدن دیگر انسان دچار بیماری هایی همانند افسردگی نمی شود. البته لازم به ذکر است با توجه به چارت تولد متولدین هر ماه دارای چاکراهای مختلف می باشند. اگر چاکراهای شما دچار مشکل شد می بایست آن ها را درمان کنید ؛چاکرا درمانی به گونه است که به گذشته انسان و اتفاقات خوب آن بر می گردد. یعنی انسان به نگاه کردن به اتفاقات خوب گذشته و جریان زندگی باعث شده تا انرژی دریافت کرده و چاکراها ناخودآگاه باز شوند. با باز شدن چاکراها انسان احساس آزادی و انرژی دریافت می کند.

چاکرا درمانی

مطلب پیشنهادی: مثبت اندیشی

چقدر به چاکراهای خود اهمیت می دهید؟

اگر چاکراهای شما به شکل غریزی و درست در بدن شما عمل کند، شما احساس نشاط و سر زندگی دریافت خواهید کرد. بنابراین تعادل نگه داشتن چاکراها و مراقبت از آن یک امر مهم و طبیعی می باشد؛ چاکراها در بدن انسان یک شکل نمی باشد. برخی از آن ها از بدو تولد بسته می باشند و فعالیتی ندارند اما برخی از آن ها نیز باز و بوده و به شدت به فعالیت خود می پردازند.
تعدادی دیگر از آن ها نیمه باز می باشند همان طور که متوجه شدید؛ چاکراها بر اساس نظم فعالیت می کنند و می بایست مراقبشان بود تا از حالت طبیعی خارج نشوند. چرا که با خارج شدن انسان دچار مشکل و مریضی مانند افسردگی می شوند. برای آن که از چاکرا ها خوب مراقبت کنید؛ می بایست با نام آن ها و فعالیتشان خوب آشنا شوید. همان طور که متوجه شدید، هر یک از چاکرا ها دارای فعالیت مختلف و نام های گوناگون می باشد.
بدن انسان دارای هفت چاکرا اصلی می باشد که این هفت چاکرا به مراقبت ودقت بیشتری نیاز دارد. این چاکرا ها اعم از چاکرای ریشه یا پایه، چاکرای خاجی، چاکرای شبکه خورشیدی،چاکرای قلب،چاکرای گلو،چاکرای چشم سوم و چاکرای تاج می باشند.

فواید چاکرا درمانی

در واقع چاکرا درمانی باعث می شود، تا انرژی گیر افتاده در پشت چاکرا ها آزاد شده و وارد بدن انسان شود و انسان نیز انرژی های منفی را از طریق چاکرا درمانی دفع کنند. انجان دادن چاکرا درمانی دارای مزایای زیادی می باشد این مزایا اعم از:

  1. باعث از بین بردن بیماری افسردگی شده و همچنین انسان می تواند اضطراب و استرس خود را نیز کنترل کند.
  2. درد و ناراحتی های روحی انسان را از بین می برد.
  3. به پاکسازی ذهن از انرژی و افکار منفی کمک می کند.
  4. رفتار های نابهنجار و منفی را در انسان از بین می برد.
  5. باعث می شود تا شما بیشتر به زندگی عشق بورزید و از آن لذت ببرید.
  6. با انجام چاکرا درمانی احساس شادابی و آرامش تمام درون شما را در برمی گیرد. چارت احساسی نشان دهنده این موضوع بسیار مهم است.

مطلب پیشنهادی: مدیتشین

چگونه انرژی چاکراها را افزایش دهیم؟

چاکرای خاجی این چاکرا با دوری از تنبلی و همچنین ورزش کردن روزانه انرژی آن افزایش پیدا می کند.

چاکرای خورشیدی این چاکرا، با درآوردن رزق حلال و دوری از مال حرام و دوری از حرص دنیا انرژی آن افزایش می یابد.
چاکرای قلب نیز با محبت کردن و عشق ورزیدن به خودتان و دیگران انرژی ان افزایش می یابد. البته لازم به ذکر است که با نفرت و کینه دوزی انرژی را کاهش می دهید.
چاکرای گلو، همان طور که از نام این چاکرا پیداست برای افزایش انرژی می بایست حرف های زیبا و آرامش بخش زد و از حرفای زشت مانند دروغ پرهیز کرد. چارت ازدواج نشان می دهد که اکثر طلاق ها به دلیل گفتن دروغ می باشد.
چاکرای چشم سوم، این چاکرا با نداشتن غرور کاذب با برقراری تواضع در خودتان انرژی آن افزایش می یابد.
معمولا انرژی چاکرا های سر با عبادت کردن جانب خداوند متعال و همچنین مدیتیشن کردن افزایش می یابد، این چاکرا با کفر و شرک انرژی آن کاهش یافته و آسیب می بیند.

چاکرا درمانی

چگونه چاکراهای خود را متعادل سازیم؟

همان طور که از ابتدای این مقاله متوجه شدید تعادل چاکراها بسیار مهم و ضروری می باشد، چرا که در صورت نبود تعادل بدن و سلامتی انسان دچار اختلال می شود. تعادل چاکرا یعنی از کارهایی مانند: کینه حسد ،دروغ ، دورویی و.. دوری کرد. خیلی از افراد هنگام ازدواج متوجه وجود افسردگی در طرف مقابل خود می شوند. اما بجای درمان چاکرای طرف مقابل و رفتن پیش دکتر به هوروسکوپ و یا هوروسکوپ ازدواج روی می آورند و می خواهند از طریق این علم مشکل خود را حل کنند ،که این امر امکان پذیر نمی باشد. چاکراها در بدن همان نقاطی هستند که انرژی از آن جذب و دفع می شود برای داشتن بدنی سالم و همچنین زندگی شاد می بایست تعادلی بین چاکراها برقرار کنید؛ برای متعادل کردن و همچنین باز کردن چاکرا ها می توانید مدیتیشن انجام دهید. مدیتیشن یک علم می باشد که باعث افزایش انرژی مثبت شده و تعادل بین چاکراها برقرار می کند. علاوه بر مدیتیشن علم آسترولوژی نیز بر روی تعادل کردن چاکراها اثر گذار می باشد.

مطالب کاربردی :

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

هوروسکوپ ازدواج

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *