X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

مارس در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر

آسترولوژی به عنوان یکی از علوم قدیمی است که ارتباط بین حرکت اجرام آسمانی با وقایعی را که در زمین رخ می دهند، تفسیر می کند. این علم هم در کشورهای شرقی مانند چین و هند و هم در کشورهای غربی مانند یونان و روم مورد مطالعه و بررسی قرار می گرفته است. علمای آسترولوژی بر این باورند که محل قرارگیری سیارات (بیشتر بخوانید : سیارات در آسترولوژي) در زمان تولد هر شخص، می تواند بر ویژگی های شخصیتی و همچنین بر سرنوشت او تأثیر بگذارد. در یونان با وارد شدن آسترولوژی، استوره های یونانی نیز وارد این علم شدند و به هر یک از سیارات نام یکی از استوره های یونانی گذارده شد. هر کدام از سیارات تأثیر متفاوت و منحصر به فرد خود را بر سرنوشت انسان دارد. یکی از این سیارات آرس یا مریخ است که در اینجا قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

مارس در آسترولوژی می تواند خصوصیات جالبی را برای کسی که در زمان قرار گیری آن در یکی از برج های فلکی متولد می شود، رقم بزند. در ادامه برخی از این خصوصیات را عنوان خواهیم کرد.

خصوصیات منسوب به مارس در آسترولوژی

مارس در آسترولوژی نماد جرأت و جسارت است. کسی که در زمان قرار گیری مارس در یکی از برج های فلکی، متولد می شود، می تواند دارای خصوصیاتی مانند زیر شود:

-دلیری و بی باکی که از خصوصیات بارز آنها است. این افراد در برخورد با مشکلات به هیچ عنوان ترسی  ندارند.

-انگیزه فراوان برای انجام امور زندگی دارند و برای بدست آوردن خواسته های خود همیشه مصمم هستند.

-فعال و اکتیو بودن در انجام کارها نیز از دیگر خصوصیات مارس در آسترولوژی است. این افراد همیشه برای انجام کارهای خود فعالیت دارند و هرگز کوتاه نمی آیند.

-دارای قدرت بدنی بالا؛ این از خصوصیات بارز آنها است که می تواند به آنها در انجام برخی از کارهای مهم یاری کند.

-دارای ذهن قوی برای تحلیل مسائل هستند. این می تواند یکی از خصوصیات بسیار ارزشمند مارس در آسترولوژی باشد چرا که داشتن ذهنی قوی همیشه برای حل مشکلات متنوع در زندگی تأثیر بسزایی دارد.

-دارای روحیه فرماندهی و رهبری هستند و دوست دارند همیشه جلوتر از بقیه قدم بردارند و برای رسیدن به مقصود هیچ مانعی را جلوی خود نمی بینند.

-دارای عشق آتشین هستند و این به علت رنگ قرمز مارس است. مارس در آسترولوژی همیشه نماد خشم و عشق بوده است.

-چابک و سریع بودن نیز از دیگر خصوصیات آنها است. آنها دوست دارند کارها را بسیار سریع انجام دهند و در این زمینه بسیار چابک هستند.

-برای هدف خود با قدرت پیش می روند و از هیچ تلاشی دست بر نمی دارد.

-به گذشته فکر نمی کند و همیشه رو به سمت جلو دارند. آنها هرگز به عقب بر نمی گردند و چشمشان را به آینده ای که قرار است بسازند، می دوزند.

-مثبت اندیشی آنها در امور زندگی می تواند برای ایجاد انگیزه و تلاش بسیار مؤثر باشد.

-دست و دلبازند و برای اطرافیان خود از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

-مستقل و مغرور هستند و دوست ندارند به کسی یا چیزی وابسته باشند. دوست دارند تمام کارها را خودشان انجام دهند و بر اراده و توانایی های خود متکی هستند.

شغل های مورد علاقه مارس

از جمله شغل هایی که بسیار برای آنها محبوب است، فرمانده ارتش بودن است. اما این تنها شغلی نیست که برای مارس در آسترولوژی وجود داشته باشد. علاوه بر آن شغل هایی نظیر مهندسی، طراحی صنعتی، ورزشکار، تکنیسین فنی کار، دکتر جراح، شرخر و قصاب می تواند از جمله شغل های مورد علاقه آنها باشد. بیشتر علاقه به سروری دارند و دوست دارند کارها را خودشان رهبری کنند و در این زمینه بسیار موفق هستند. به عنوان مثال در فرماندهی ارتش برای رسیدن به پیروزی هیچ چیزی را مانع خود نمی بینند. در کار ورزشکاری برای رسیدن به برد، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. می توان گفت یک انسان مارسی، در صدر کارهای مهم قرار دارد.

اعضای بدن مرتبط با مارس

برخی از اعضای بدن بیشتر به مارس مرتبط هستند. مارس در آسترولوژی بر صورت بدن بیشتر مرتبط است. فرم صورت و استخوان آن، حلق، روده، بخش بویایی، رگها، جگر، کتف و شانه ها، مغز استخوان، کیسه صفرا و خون از جمله اعضای بدن هستند که برای افراد مارسی بیشترین تأثیر را در سلامتی آنها دارند. بیماری هایی نظیر بیماری های التهابی می تواند برای این افراد خطرناک باشد. سرطان خون نیز از دیگر بیماری های خطرنام برای آنها است و برای جلوگیری از این بیماری باید بسیار مراقب ارتباط خود با دیگر افراد این سیاره باشند. همچنین سیستم خون رسانی آنها بسیار مورد تأثیر مارس هستند و این شاید به علت آتشین بودن این سیاره است.

در این مقاله سعی کردیم آنچه در مورد مارس در آسترولوژی وجود دارد به طور خلاصه بیان کنیم و خصوصیات شخصیتی افرادی را که تولدشان به این سیاره ارتباط دارد، ذکر کنیم. خصوصیات بارز یک مارسی می تواند حس فرماندهی باشد و اینکه بخواهند همیشه جلوتر از دیگران حرکت کنند. آنها افرادی با توانایی های بزرگ هستند و در انجام کارهایشان هرگز مأیوس نمی شوند و با شجاعت در مسیر حرکت خود گام بر می دارند. برخی از بیماری هایی که می تواند برای آنها مشکل آفرین باشد، ذکر شدند و به اعضای مختلف بدن که بیشترین تأثیر را در آنها دارند اشاره کردیم. از جمله این اعضا جمجمه سر و فرم صورت آنها است. همچنین خون و غدد لنفاوی که به علت حس جاه طلبی آنها، اثر زیادی در رفتار آنها می گذارد. بیماری سرطان خون نیز می تواند بیماری شایعی در این افراد باشد که باید مراقب آن باشند.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *