X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

ژوپیتر در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر

همانطور که می دانید یکی از علوم قدیمی و باستانی، علم آسترولوژی است که رابطه بین حرکت اجرام و سیارات آسمانی (بیشتر بخوانید : سیارات در آسترولوژي) با تغییرات و تحولات روی زمین را تحت تأثیر خود قرار می دهد. توجه به هر یک از سیارات و تحولی که می توانند در زندگی برای انسان ها به وجود آورند می تواند به ما در ادامه مسیر زندگی مان کمک کرده و راه درست زندگی را بیاموزد. یکی از این سیارات ژوپیتر یا همان مشتری است. مشتری بزرگترین سیاره منظومه شمسی است. این سیاره به علت بزرگی اش می تواند بیشترین تأثیر را نسبت به سیارات دیگر داشته باشد. ژوپیتر در آسترولوژی نشانه گسترش و فراوانی است و هر کجا باشد باعث رشد و گسترش آن می شود. به عبارتی اگر در خوبی ها قرار بگیرد باعث گسترش آن می شود و بالعکس نیز صادق است.

ژوپیتر می تواند رشد وشادی را برای هر کسی به ارمغان بیاورد و این بستگی به فرد دارد که بخواهد در مسیر موفقیت گام بردارد یا خیر. همچنین ثروت و شادی نیز از جمله مشخصه های این سیاره است. به چیزهای جدید و نو اهمیت داده و آنها را پرو بال می دهد. کسانی که در این سیاره قرار بگیرند خصوصیات خاصی دارند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

خصوصیات بارز متولدین ژوپیتر

چون ژوپیتر در آسترولوژی نشانه شادی است بنابراین افرادی که در ژوپیتر قرار دارند انسان هایی شاد و سرزنده هستند. آنها همیشه سعی می کنند در همه امور زندگی شاد باشند حتی اموری که باعث ناراحتی آنها می شود. عاشق تعلیم و تربیت هستند و دوست دارند در این زمینه کارهای بنیادین انجام دهند. اهل دین و معنویات هستند و رسیدن به درجات بالایی از روحیات معنوی برای آنها بسیار مهم است. در کلیه امور زندگی بسیار مشتاق و امیدوارند اما ممکن است زود خسته شوند و دست از تلاش بردارند. بیشتر اهل سوال کردن و همچنین جواب دادن به سوالات هستند. خوشگذرانی یکی از صفات بارز آنها است و در بیشتر مواقع در حال انجام کارهایی هستند که باعث شادی زودگذر می شود.

در کنار همه اینها، یکی از صفات کسانی که در ژوپیتر متولد شدند راستگویی است. ژوپیتر در آسترولوژی نشانه ثروت نیز است و این می تواند باعث شود کسانی که در این سیاره متولد شده اند انسانهایی علاقه مند به ثروت و در بدست آوردن آن کوشا هستند اما اگر نتوانند آن را بیابند دیگر ادامه نداده و دست از کار بر می دارند. طبع این افراد گرم و خشک است و بنابراین در تصمیماتشان بسیار عجول هستند و زود از کوره در می روند. انسانی که در مشتری به دنیا بیاید همیشه تحت حمایت یک نفر از نزدیکانش قرار می گیرد.

دوستی با آنها مفید است چرا که در دوستی کوتاهی نخواهند کرد و باعش شادی اطرافیانشان می شوند. در زندگی زناشویی نیز می توانند موفق باشند و این بستگی به طرف مقابل آنها دارد. برای شادی خود و دیگران پول خرج می کنند و این در حالی است که استفاده زیاد از ثروتشان باعث شادی آنها نمی شود بلکه ارتباط مفید با اطرافیانشان این شادی را برای آنها به ارمغان می آورد. اینان از نزدیکان خود زیاد خرسند نیستند ولی از پدر و مادرشان راضی هستند. همسرشان به آنها محبت زیادی می کند و در این موضوع انسان هایی خوش شانس هستند.

از نشانه های دیگر ژوپیتر در آسترولوژی توسعه و گسترش است و این موضوع برای متولدین آن نیز بسیار مهم است. اگر به کاری علاقه داشته باشند، باعث توسعه و پیشرفت آن می شوند و چنانچه نتوانند در کاری موفق شوند، این ناامیدی در آنها گسترش می یابد. بسیار کنجکاوند و برای یافتن امور مختلف مورد علاقه خود تلاش می کنند.

شغل های مناسب متولدین ژوپیتر

ژوپیتر در آسترولوژی نشانه ثروت است و این یعنی به مشاغلی که در آن پول و ثروت فراوان بدست می آید، علاقه بیشتری دارند. به عنوان مثال به کار در شرکت های خصوصی و مشاغل آزاد علاقه بیشتری نشان می دهند. کارهای تحقیقاتی را نیز خوب انجام می دهند و می توانند استاد دانشگاه و یا معلم باشند. از آنجائیکه به معنویات نیز علاقه نشان می دهند، بنابراین واعظ و خاخام از جمله شغل های مورد نظر آنها است. متولدین ژوپیتر عاشق سفر کردن هستند و در نتیجه شغل های مسافرتی نیز برای آنها جالب است.

رابطه با متولدین ژوپیتر

متولدین ژوپیتر عموماً انسان هایی شاد هستند و این به این دلیل است که ژوپیتر در آسترولوژی این خصوصیات بارز را به آنها داده است. اگر بخواهید با آنها رابطه برقرار کنید باید به این نکته دقت داشته باشید که آنها عموماً بی نظم هستند و این امر می تواند شما را ناراحت کند. در کنار بی نظمی، باوقار و خوشرو نیز هستند که مشخصه مثبتی است. می توانند به راحتی از گناه دیگران چشم پوشی کنند و این می تواند برای شما مثبت تلقی شود. اگر در زندگی با آنها وارد شوید، زندگی آرامی خواهید داشت و از هر گونه تنش و ناآرامی به دور خواهید بود.

در این مقاله سعی کردیم در مورد خصوصیات و نشانه های ژوپیتر در آسترولوژی صحبت کنیم و مطالبی را برای شما بیان کنیم. اشاره کردیم که ژوپیتر نشانه رشد و شادی است و این باعث می شود باعث رشد انسان در زمینه های مختلف شود. چنانچه کسی در کار مورد نظر خود رشد کند، ژوپیتر این امکان را برایش فراهم می کند تا بیشتر کار خود را گسترش دهد. شغل هایی مانند شغل های آزاد و معلمی می تواند برای آنها مفید باشد. در زندگی با آنها زیاد به مشکل بر نخواهید خود و همیشه زندگی آرامی را سپری خواهید کرد.

 

 

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *