X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

خورشید در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر

همانطور که می ‌دانید آسترولوژی یا طالع بینی علمی است که در آن حرکت سیارات (بیشتر بخوانید : سیارات در آسترولوژي ) و ستارگان، رویدادهای زمینی و به طبع آن زندگی انسان ها را تحت تأثیر خود قرار می دهند. یکی از سیاراتی که زیاد مورد توجه قرار می گیرد، خورشید است. می دانیم خورشید منشاء نور و گرما است بنابراین باید به خصوصیات گرم و هدایتگرانه انسان ها ارتباط داشته باشد. با توجه به رنگ زرد و طلایی آن، می توان فلز طلا و مزه های پر ادویه را به خورشید نسبت داد. بنابراین خورشید در آسترولوژی می تواند نماد پدر، رهبر، پادشاه و مکان‌ های باشکوه باشد. در واقع سیاره خورشید روح یک انسان است و مشخص می کند که آیا او می تواند در زندگی خود رشد کرده و موفقیت کسب کند یا مسیر زوال و تباهی را پیش خواهد گرفت. حال به مکان های مختلف خورشید در زودیاک و تأثیر آن بر متولدین ماه های مختلف سال می پردازیم.

خورشید در فروردین

ماه فروردین یا قوچ نماد شجاعت و حاکمیت است و وقتی خورشید در ماه فروردین باشد یعنی انسان با شجاعت و ریسک بالا کارهای خود را انجام داده و به سمت اهداف خود گام بر میدارد.

خورشید در اردیبهشت

خورشید در آسترولوژی برای ماه اردیبهشت نشانه ی اراده است بنابراین کسانی که خورشید آنها در ماه اردیبهشت قرار دارد، انسان هایی با اراده بالا و پشتکار هستند. آنها به عهد و پیمان وفادارند و دوست دارند زندگی ایدئالی داشته باشند و به راحتی با یک موضوع خاص کنار نمی آیند. به راحتی می توانند احساسات خود را کنترل کنند و نسبت به وقایع زندگی صبور هستند.

خورشید در خرداد

متولدین این ماه که به ماه دوقولوها نیز شهرت دارد، بسیار باهوش و عاقل هستند. خوب یاد می گیرند و خوب یاد می دهند. آنها می توانند معلمان خوبی باشند چرا که فن بیان بسیار خوبی دارند و می توانند با ذهن فعال خود چنین کار را در لحظه انجام دهند.

خورشید در تیر

وقتی نشان خورشید در ماه تیر یا خرچنگ قرار بگیرد، باعث سرسختی در افراد می گردد. با وجود سرسختی های زیاد اما بسیار عاطفی و سرشار از احساسات مادرانه خواهند بود و این باعث می شود به خانه و خانواده بسیار اهمیت دهند.

خورشید در مرداد

مرداد یا شیر باعث به وجود آمدن عشق و عشق ورزیدن در انسان می شود. بنابراین خورشید در آسترولوژی برای این ماه باعث گرمای عشق در انسان می گردد. و این شاید به دلیل علاقه زیادشان به معروف شدن باشد. یک انسان مردادی، بسیار زود جوش اما نه کینه‌ای هستند.

خورشید در شهریور

چنانچه خورشید یک شهریوری در مکان درستی نسبت به سیارات دیگر قرار بگیرد، می تواند باعث بروز نظم و مهارت زیاد در کارها شود. کسانی که خوشید اقبالشان در شهریور قرار دارد، انسان هایی وظیفه شناس و آگاه به روابطشان هستند.

خورشید در مهر

ماه مهر یا ترازو باعث ایجاد یک نوع احتیاط در رفتار متولید این ماه شده است. آنها بسیار مراقبند که کارهایشان به نحو احسن انجام شود. جسارت و ریسک پذیری در میانشان وجود ندارد. هرگز نمی توانند رفتارهای ناخوشایند را بپذیرند و این به خاطر نشان ترازو در آنها است. خورشید در آسترولوژی برای ماه مهر بیشتر تحت تأثیر علامت این ماه است.

خورشید در آبان

متولین این ماه خوب فکر می کنند و خوب قضاوت می کنند. ذهنشان فعال است و دارای حافظه خوبی هستند. چنانچه از کوره خارج شوند، لجبازی و خودخواهی در آنها مشاهده می شود. یکی دیگر از خصوصیات متولین این ماه حس کنجکاوی بالای آنها است و وقتی به دنبال چیزی باشند، تا آن را بدست نیاورند دست از تلاش برنمی دارند.

خورشید در آذر

آذر نشان خوش بینی و صداقت است. کسانی که خورشید طالع آنها در برج آذر قرار گیرد، انسان هایی رک و صادق هستند. نسبت به اتفاقات و حوادث پیش آمده، زود عکس العمل نشان می دهند و هرگز دوست ندارند به چیزی یا جایی محدود شوند.

خورشید در دی

خورشید در آسترولوژی برای ماه دی، مسئولیت پذیری را به ارمغان می آورد. انسان هایی که در این ماه به دنیا آمده اند، افرادی مسئولیت پذیر هستند و برای کاری که به انجام آن مامور شده اند، حداکثر تلاش خود را می کنند. همچنین اراده قوی دارند و برای بدست آوردن چیزی یا کسی منتظر قضا و قدر نمی مانند و خودشان با اراده قوی دست به کار می شوند.

خورشید در بهمن

افرادی که در این ماه متولد شده اند، صاحب آرامش و تمرکز بالا هستند، از طرفی در کنار این خصوصیات کمی بی قراری و تند مزاجی نیز به چشم می خورد. انسان هایی انعطاف پذیر هستند و خودشان را با هر شرایطی وفق می دهند. بسیار روح لطیفی دارند و نمی توانند با کسی درگیر شوند در حالیکه بیشتر سعی می کنند به روش های منطقی راه حلی برای مشکلات پیدا کنند. چنانچه خورشید در آسترولوژی این افراد در ماه بهمن قرار گیرد، منجر به رفتارهای منطقی در افراد می شود.

خورشید در اسفند

خورشید در آسترولوژی برای آخرین ماه باعث بروز رفتارهای خاصی می شود. کسانی که در این ماه متولد می شوند و خورشید آنها در برج اسفند قرار می گیرد، افرادی خجالتی هستند و در عین حال برای کمک به دیگران از هیچ کمکی دریغ نمی کنند. دوست دارند با دیگران در کارها مشارکت کنند ولی غالباً موفق نمی شوند. روحیه بلندپروازی دارند که باعث می شود در کاری که به آن علاقه دارند بسیار موفق باشند. افرادی با تفکرات پیچیده هستند که غالباً در رویاهای خود به سر می برند.

تا به اینجا در مورد نقش خورشید در آسترولوژی و به خصوص در ماه های 12 گانه سال مطالبی را عنوان کردیم. باید توجه داشت که تمام موفقیت ها و پیروزی هایی که بدست می آوریم در گرو تلاش و کوشش خودمان بدست می آید و این طالع بینی ها لزوماً یک محرک است و ایجاد یک انگیزه در افراد مختلف می کند تا بتوانند مسیر درست زندگی خود را بیابند. نباید از این مطالب در جهت از بین بردن روابط خانوادگی و دوستانه بین انسان ها استفاده و بنیان محکم خانواده را با سوء استفاده از آن متزلزل کرد.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *