X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

عصر (طلایی) آکواریوس

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/28
  • تعداد نظر : 4 نظر
عصر (طلایی) آکواریوس

هر صورت فلکی یک ارتعاش خاص خودش را دارا است. ارتعاشی که یک واقعیت متفاوت است. بنابراین ورود به آکواریوس به معنی دریافت یک واقعیت کاملا جدید است. برای شناخت عصر طلایی آکواریوس به ادامه مطلب می پردازیم. با پایان عصر حوت در سال ۲۰۱۲ و آغاز عصر طلایی آکواریوس یا دلو، و همچنین ورود منظومه شمسی به نوار فوتونی، بشر و مردم وارد چرخه جدیدی از زندگی می شوند. اما نه تنها خورشید گردش ۲۶ هزار ساله خود به دور ستاره آلسیون را به پایان می برد، بلکه آلسیون، خورشید مرکز خوشه پروین، هم به پایان یک گردش ۲۲۵ میلیون ساله بدور مرکز کهکشان رسید.

عصر آکواریوس چیست؟

بشر در پایان مشترک چند چرخه قرار دارد. در یک آغاز پراهمیت واقع شده است که به آن روابط نوین در عصر جدید آکواریوس گفته می شود. و این عصر بر اساس روابط حقیقی در خانواده های روحی خواهد بود. بشر در عصر جدید و با ادراکات جدید علمی در حوزه هایی مثل مکانیک کوانتوم، متوجه واقعیت داشتن مفاهیم معنوی مثل روح و روحانیت شده است. و متوجه شده است که حواس انسانها به طور کلی به پهنای باند مشخصی در گستره الکترومغناطیسی دسترسی دارد. و همینطور که صداهایی را چون در گستره ارتعاشات ما نیستند نمی شنویم، بسیاری موجودات را چون در گستره الکترومغناطیسی مان نیستند اصلا نمی بینیم.

مطلب پیشنهادی: چاکرا چیست و چاکرا درمانیب

عصر آکواریوس
در آینده در زمان شناخت عصر طلایی آکواریوس تحولات حول 4 موضوع می باشد که به طور خلاصه عنوان می کنیم:
افرادی که روی زمین به خانواده روحی مشترکی متلق هستند بایستی با همدیگر ارتباط بر قرار کنند. این افراد ارتعاشات نزدیکتر با یک دیگر دارند و در طی تحولات پیش روی در جوار یک دیگر قرار خواهند گرفت و یک خانواده روحی تشکیل می دهند. هم خانواده های روحی، یا جفت های روحی، بایستی بتوانند روابط روحی را درک کنند و هدف در نهایت تجلی روابط روحانی در تمدن جدید است.
در میان انسانها و بخصوص اعضای خانواده های روحی که بیدار می شوند روابط جدیدی شکل خواهد گرفت. ارواح بیدار شده که یکدیگر را یافته اند، روابطی فراتر از چارچوب روابط ماتریکس دارند و در جهت نور حرکت می کنند. شکل گیری روابط خانواده های روحی تأثیر مستقیم و قدرتمندی در بالا بردن ارتعاش زمین و مقابله با محدوده های ماتریکس دارد. روابط جدید بازتابی از آگاهی عصر آکواریوس است. عصر نوآوری، عصر نور، عصر ورود به نوار فوتونی.
در تحولات سال های آینده زمین، بشر در موقعیتی قرار دارد که خودش را در جایگاه و موقعیت جدید با روابط جدید شکل می دهند . جزایر نوی و تمدن جدید شکل می گیرد. صعود عبارت است از فرایند افزایش ارتعاشات و کسب آگاهی های ابعاد بالاتر، که طی چند موج انجام خواهد شد و بسیاری به این حرکت در جهت نور خواهند پیوست و به صعود سیاره زمین نیز کمک خواهند کرد. عصر آکواریوس عصری برابری ، برادری ، عشق به معنای حقیقت می باشد.

ارتباط چاکرا با عصر آکواریوس

زمانی که شما بتوانید با کمک مدیتیشن چاکرا خودتان را باز نگه دارید و سعی کنید که دنیای جدیدی کهپیش روی شما می باشد را درک باعث می شود که در زندگیتان پیشرفت داشته باشید و تلاش کنید که کمک عصر طلایی آکواریوس به اوج حمایت ها و صعود خودتان نزدیک شوید.

چارت های آسترولوژی چیست؟

با کمک آسترولوژی شما می توانید شخصیت های افراد مختلف را شناسایی کنید. حالا از چه طریق؟ با کمک حرکت ستاگران، سیارات، خورشید، صورت های فلکی شما می توانید تعیین کنید چارت تولد فرد کی بوده است و شخصیت فرد چگونه می باشد. با کمک هوروسکوپ شما می توانید اطلاعات دقیقی از این اطلاعات کسب کنید و آن را تفسیر کنید اما توجه داشته باشید که این اطلاعات باید دقیق باشند تا شما بتوانید اطلاعات مناسب را دریافت کنید. با کمک این علم، بشر توانسته است که چارت مرتبط با تولد افراد را محاسبه کرد. این چارت در حقیقت می تواند تعیین کند چه تصمیم های مهمی فرد اتخاذ می کند. زمانی که این چارت تفسیر می شود نتایج مهم زندگی، تصمیم های مهم زندگی به همراه حقایق معنوی، روحانی و مادی افراد آشکار می شود. در این چارت شما می تواند نتایج مهمی مانند ازدواج، تحصیل، استعداد و کار و مالی خودتان را بررسی کنید.

ارتباط چاکرا با عصر آکواریوس

هم چنین با کمک مثبت اندیشی و تکنیک‌های آن شما می توانید تمامی این تفسیر را درست کتید و اطلاعات مفید آن را دریافت کنید. مثبت فکر کردن لازمه زندگی بشر می باشد. در بالا اعلام کرده ایم که با کمک این تفاسیر شما می توانید اطلاعات لازم در مورد چارت های مهم را کسب کنید. یکی دیگر از چارت های مهم زندگی هر فردی چارت ازدواج می باشد که با کمک این چارت شما می توانید اطلاعات دقیقی درمود نحوه ازدواج، زندگی مشترک فرد این که اصلا فرد برای داشتن چارت احساسی درست باید با چه افرادی در ارتباط باشد و یا از چه افرادی دوری کند می پردازد. اما اگر این اطلاعات دقیق نباشد هوروسکوپ ازدواج باعث می شود که اطلاعات صحیح را تفسیر نکرده و اطلاعات شما کاملا اشتباه از آب در بیاید.در این محتوا در مورد این عصر طلایی آکواریوس چه می باشد و بشر به چه نقطه در حال ارجاع می باشد می پردازیم.

مکان روی خورشید در آسمان در اعتدال بهاری را نقطه اعتدال بهاری یا گاهی نقطه اعتدال اسفند یا بهاری می نامند. عصر دلو زمانی شروع می شود که نقطه اعتدال بهاری از جلوی صورت فلکی حوت به جلوی صورت فلکی دلو حرکت می کند. عصر اکواریوس بخشی از نجوم نیست. این یک عصر نجومی است که به دلیل یک حرکت واقعی زمین به نام تقدم اتفاق می افتد. تقدم باعث می شود هویت ستاره قطبی در طول زمان تغییر کند. چرخه تقدم 25800 سال طول می کشد. و 12 صورت فلکی زودیاک وجود دارد. بنابراین، تقریباً هر 2150 سال، مکان خورشید در مقابل ستارگان پس‌زمینه – در زمان اعتدال بهاری – در مقابل یک صورت فلکی زودیاک جدید حرکت می‌کند. شاید بتوان گفت عصر جدیدی از آن نقطه آغاز می شود. باید پاسخ روشنی در مورد اینکه چه زمانی اتفاق می افتد وجود داشته باشد. چه زمانی خورشید در زمان اعتدال در مقابل دلو قرار خواهد گرفت؟ عصر اکواریوس چه زمانی آغاز می شود؟
اصطرلاب اکواریوس

تعریف برخی از اصطلاحات نجومی

برای درک بهتر عصر اکواریوس بهتر است کمی با اصطلاحات نجومی آشنا شویم:

1. نقطه اعتدال بهاری

نقطه مارس یا نقطه اعتدال بهاری یا بهاری نقطه ای در کره آسمانی خیالی اطراف زمین است. این جایی است که دایره البروج – یا مسیر خورشید در سراسر آسمان ما – استوای سماوی را قطع می کند، یا در اطراف آسمان مستقیماً بالای خط استوای زمین قرار می گیرد. گاهی اوقات آن را اولین نقطه در برج حمل می نامند، زیرا خورشید در زمان اعتدال بهاری در مقابل صورت فلکی برج حمل قرار داشت. با این حال، در 2000 سال گذشته، خورشید در زمان این اعتدال در مقابل صورت فلکی حوت قرار داشته است. این اهمیت به اصطلاح عصر ماهی است. در نقطه ای، خورشید در اعتدال در مقابل دلو قرار خواهد گرفت. این زمانی است که عصر دلو آغاز می شود.

2. عصر اکواریوس

عصر دلو زمانی شروع می شود که نقطه اعتدال مارس از صورت فلکی حوت خارج شده و به صورت فلکی دلو می رود. اما هیچ پاسخ قطعی در مورد زمان انجام آن وجود ندارد.

عصر اکواریوس در نجوم

بیایید پاسخ را از دیدگاه نجوم در نظر بگیریم. در قرن بیستم، اتحادیه بین المللی نجوم (یا IAU) وظیفه نامگذاری و تعریف رسمی همه چیزهای نجومی را بر عهده گرفت. IAU مرزهای صورت فلکی “رسمی” را در سال 1930 ایجاد کرد. بنابراین اخترشناسان تمایل دارند آغاز عصر اکواریوس را بر اساس مرزهای صورت فلکی IAU علامت گذاری کنند. اما اخترشناسان یا تمرین‌کنندگان عصر جدید ممکن است استفاده از این مرزها را انتخاب کنند یا نکنند.
نشان آبی اکواریوس
ژان میوس، ستاره شناس و جادوگر ریاضی مشهور بلژیکی، کسی است که به تعاریف IAU پایبند است. طبق محاسبات وی، خورشید در اعتدال مارس از قرار گرفتن در مقابل صورت فلکی برج حمل به قرار گرفتن در مقابل صورت فلکی حوت در سال 68 قبل از میلاد گذر کرد. با نگاهی به آینده، دوباره طبق گفته میئوس، اعتدال مارس در سال 2597 به صورت فلکی دلو خواهد رسید. بار دیگر، اینها تاریخ های نجومی هستند، بر اساس مرزهای صورت فلکی IAU که در سال 1930 ایجاد شد.

دیگر تفاسیر عصر اکواریوس

صورت های فلکی که توسط IAU تعریف شده اند اندازه های متفاوتی دارند. اما اخترشناسان اغلب دوست دارند زودیاک را به 12 بخش مساوی تقسیم کنند. بنابراین این یک تفاوت بزرگ بین نگاه ستاره شناسان و ستاره شناسان به صورت های فلکی است.
همچنین، باید در نظر داشته باشید که عصر حوت از چه زمانی شروع شده است تا بتوانید بدانید چه زمانی عصر دلو آغاز می شود. ظاهراً در میان اخترشناسان درباره زمان آغاز عصر حوت نیز اتفاق نظر قطعی وجود ندارد. و بنابراین هیچ اتفاق نظری در مورد زمان آغاز عصر دلو وجود ندارد. در کتاب طالع بینی های جهانی، نیکلاس کمپیون پیشنهاد می کند که تاریخ های تقریبی برای ورود به عصر دلو از 1447 پس از میلاد تا 3597 پس از میلاد متغیر است. کمپیون همچنین مطالب منتشر شده در مورد این موضوع را از منابع نجومی بررسی کرده است. او گفت که اکثر نویسندگان ادعا می کنند که عصر دلو به قرن بیستم رسیده است (29 ادعا). قرن 24 در رتبه دوم قرار دارد (12 ادعا). به هر حال، کمپیون، مدیر مرکز سوفیا و مدیر دوره M.A در نجوم فرهنگی و طالع بینی در دانشگاه ولز، لمپیتر است.
نشان های فلکی

آیا عصر اکواریوس در سال 2012 شروع شد؟

برخی از اخترشناسان می گویند عصر دلو در واقع در سال 2012 آغاز شد. این به این دلیل است که آنها معتقدند ستاره Regulus در صورت فلکی شیر شیر مرز باستانی بین صورت فلکی شیر و سرطان را مشخص کرده است. این ستاره در 30 درجه نقطه اعتدال سپتامبر در سال 2012 حرکت کرد، به این معنی که Regulus علامت لئو را ترک کرد تا در آن سال وارد علامت Virgo شود. با فرض برج‌های هم‌اندازه در دوران باستان، مرز صورت‌های فلکی حوت و دلو را در 150 درجه غرب Regulus یا در نقطه اعتدال مارس قرار می‌دهد. با این حساب، عصر دلو از سال 2012 آغاز شد.
عصر دلو چگونه وارد فرهنگ عامه شد؟
عصر دلو در ایالات متحده با هیپی های دهه 1960 و 1970 و اکنون با جنبش عصر جدید مرتبط است. در هر دو مورد، فرا رسیدن عصر دلو همراه با … خوب، هماهنگی و تفاهم، همدردی و اعتماد فراوان است. و این ما را به موزیکال «مو» در سال 1967 می‌رساند که با ترانه های زیر آغازگر بحث عصر اکواریوس بودند:
3. وقتی ماه در خانه هفتم است
4. و مشتری با مریخ همسو می شود
5. سپس صلح، سیارات را هدایت خواهد کرد
6. و عشق ستاره ها را هدایت خواهد کرد
7. این طلوع عصر دلو است
توصیف این که چگونه «مو» که حتی امروز هم جسورانه به نظر می رسد، چه تأثیری بر مردم گذاشت وقتی در برادوی در سال 1968 اکران شد، دشوار است. متعاقباً برای 1750 اجرا در برادوی و 1997 اجرا در لندن اجرا شد و تولیدات همزمان در شهرهای سراسر ایالات متحده و اروپا اجرا شد. ، و با ضبط های همراه (ضبط اصلی بازیگران برادوی سه میلیون نسخه فروخت). تقریباً به تنهایی در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970، این موزیکال برادوی مفهوم عصر دلو را وارد فرهنگ عمومی کرد.

عصر دلو چه زمانی شروع می شود؟

تاریخ دقیق شروع این عصر جدید مورد بحث است. برخی از اخترشناسان پیشنهاد می‌کنند که در اعتدال بهاری در 20 مارس 2021 در نیمکره شمالی شروع می‌شود، در حالی که دیگران، مانند کلی، بر روی پیوندی که در دسامبر 2020 رخ داد تمرکز می‌کنند. هیچ توافق قطعی در مورد زمان شروع آن وجود ندارد. آنچه ما می دانیم این است که، به طور کلی، این عصری است که با امید و نوآوری همراه است. زمانی که آخرین بار رخ داد، در قرن نوزدهم، ثابت شد که دوران انقلاب در فناوری، صنعت و دولت بوده است. اینها همه صفات آکواریوس هستند.»

چرا بیشتر ما در مواقع عدم اطمینان به طالع بینی روی می آوریم؟

تا زمانی که انسان ها بر روی زمین راه می روند، ما برای راهنمایی و وضوح در مورد رویدادهای زندگی واقعی به آسمان ها نگاه کرده ایم. به نظر می رسد در طبیعت ما ساخته شده است که در مواقع نیاز به بالا نگاه کنیم – سیارات و ستارگان همیشه به خوبی به ما خدمت کرده اند. کلی می‌گوید: «یکی از چیزهایی که ما را انسان می‌کند، کنجکاوی و میل ما به درک است.
در سطح خرد، زمانی که در یک زمان چالش برانگیز سپری می‌کنیم، اغلب خود را به دنبال روش‌ها و توضیح‌های جایگزین برای آنچه در زندگی‌مان می‌گذرد می‌یابیم تا هرج و مرج را درک کنیم. در سطح کلان، با ساختارهای دولتی، بیماری همه گیر و تغییرات عمده ای که در حال وقوع است، ما نیز به دنبال پاسخ هستیم. فضا دقیقاً برای همین است: به همین دلیل است که انسان ها همیشه به آن روی آورده اند. این غریزه ذاتی ما است که فکر کنیم، “وای، همه چیز واقعاً در حال حاضر روی زمین خراب شده است، پس بیایید دید خود را گسترش دهیم و شروع کنیم به آنچه در کیهان می‌گذرد نگاه کنیم.” ما به دنبال چشم‌اندازی عمیق‌تر، غنی‌تر و بزرگ‌تر هستیم. لحظه ما در زمان این یک نقطه ارتباط زیبا با انسان است. در واقع، این یک امر بسیار عصر دلو است، برای یافتن اشتراکات در معنای انسان بودن. این یونانیان باستان بودند که شروع به نقشه برداری از ستارگان و نامگذاری صورت های فلکی کردند که ما هنوز هم به آنها اشاره می کنیم. برج دلو، “حاشیه دار” توسط ستاره شناس و ریاضیدان کلودیوس بطلمیوس در قرن دوم ثبت شد و آن را به یکی از قدیمی ترین صورت های فلکی مستند در آسمان شب تبدیل کرد. دلو همچنین دهمین صورت فلکی بزرگ است که بین برج جدی و حوت قرار دارد، بنابراین، از نظر اخترشناسی، نقش اصلی را ایفا می کند.

بنابراین، از عصر اکواریوس چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

کلی می‌گوید: «ما از عصر زمین خارج می‌شویم و به هوا می‌رویم. اگر به 200 سال گذشته نگاه کنیم، می بینیم که در میانه یک بحران آب و هوایی هستیم – ما واقعاً پایداری را خراب کرده ایم و در تلاش هستیم تا بفهمیم چگونه با زمین به روشی پایدار تعامل کنیم. عصر هوا یک روز هم زود نیست.»
کلی که خود را یک رئالیست خوش بین توصیف می کند، احساس می کند که چند سال آینده آزمون واقعی انسانیت و پتانسیل رشد ما خواهد بود. «هوا در مورد ارتباطات و فناوری است – کار با باد است و نه آنچه ما می توانیم از زمین بگیریم. این به ما فرصتی می دهد تا از زاویه دید دیگری به وضعیت خود نگاه کنیم. سفرهای فضایی بیشتر، نوآوری بادی و خورشیدی بیشتر و وابستگی کمتری به زمین وجود خواهد داشت. از ما خواسته می‌شود که از هوش و ویژگی‌های مغزی خود برای ایجاد ایده‌های جدید استفاده کنیم و چارچوب معنای انسان بودن را تغییر دهیم. این نیاز به تغییر دیدگاه دارد.»

زمان تولد دوباره و تجدید

عصر اکواریوس تغییری فراتر از نوآوری‌های فناوری و پزشکی را پیش‌بینی می‌کند و خواستار روشی بهتر برای کار با یکدیگر و احساس بیشتر روحیه جامعه است. کلی می‌گوید: «وقتی مانند الان در دوره‌ای از عدم اطمینان، نوسانات، ترس و مرگ هستیم، ترسناک است. «به‌علاوه، شما همه چیزهایی را که همراه با ترس به همراه می‌آیند، دریافت می‌کنید: قربانی کردن، پارانویا، توهم و انگشت نشان دادن. ما داریمبرای تصدیق و درمان آن انگیزه.»
تصور بر این است که دلو با هوش و گرد هم آمدن در تلاش برای خلق چیزی برای خیر بیشتر مشخص می شود. کلی ادامه می دهد: «ما باید به متفکران انتقادی تبدیل شویم. ما باید در مورد نحوه حضور خود در جوامع خود متفکر و با وجدان باشیم. من می دانم که در حال حاضر تنش های زیادی پیرامون افراد و مسئولیت های جمعی وجود دارد.
«آکواریوس همه چیز در مورد مسئولیت جمعی است. امیدواریم یاد بگیریم که چگونه بخشی از یک سیستم بزرگتر باشیم، نه اینکه فقط به خود و خانواده نزدیک خود اهمیت دهیم. این یکی از مهم‌ترین درس‌هایی است که اگر می‌خواهیم در هنگام خروج از این سن در وضعیت بسیار بهتری نسبت به زمانی که وارد آن می‌شویم باشیم، باید یاد بگیریم.»

جمع بندی

عصر اکواریوس تغییری فراتر از نوآوری‌های فناوری و پزشکی را پیش‌بینی می‌کند و خواستار روشی بهتر برای کار با یکدیگر و احساس بیشتر روحیه جامعه است. آشنایی با کلیت این عصر می تواند ما را در مواجهه با آن آماده کند.

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

هوروسکوپ ازدواج

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

4نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. هانیه
    آوریل 26, 2022

    عالی از این همه اگاهی

    • کیوان
      اکتبر 18, 2022

      تشکر

  2. davOod
    نوامبر 7, 2022

    بسیار عالی و پر از آگاهی

  3. Maryam
    ژانویه 21, 2023

    خیلی متشکرم از این مقاله مفید که در اختیار ما قرار دادید.🍃💚