X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

پلوتو در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر

پلوتو دورترین سیاره در منظومه شمسی است و مانند نپتون برخی قائل به این هستند که اثر آن بر زندگی انسان ها بسیار ناچیز است. پلوتو نیز مانند نپتون جزء سیارات بیرونی ( بیشتر بخوانید : سیارات در آسترولوژي ) است و در زمانهای قدیم کشف نشده است و بنابراین افسانه های قدیمی برای آن بیان نشده است. گفته می شود که نامگذاری پلوتو توسط یک کودک 11 ساله انجام شده است. پلوتو در آسترولوژی به معنی خدای سرزمین مردگان است و بر مرگ و تولد حکومت می کند. از نشانه های پلوتو می توان به طول عمر و سلامت، علاقه های روحی، قوی، مصمم در انجام کارها، هشیار، انتقام جو و کنجکاو اشاره کرد. در ادامه به برخی از خصوصیات متولدین این سیاره اشاره خواهیم کرد.

خصوصیات رفتاری و اخلاقی منصوب به سیاره پلوتو

چون پلوتو در آسترولوژی نشانه قدرت و ثروت فراوان است، افرادی که در پلوتو متولد می شوند نیز همواره به دنبال بدست آوردن ثروت فراوان هستند. آنها افرادی قدرت طلب و صاحبات اراده های آهنین هستند. این افراد در ظاهر آرام به نظر می رسند ام در باطن بسیار نا آرامند و هر لحظه ممکن است از کوره در بروند. به امور ماوراءالطبیعه بسیار علاقه مند هستند و این می تواند به علت وجود پلوتو در روز تولد آنها باشد. به کارهای مخفیانه و مرموز بیشتر علاقه نشان می دهند و انسانهایی تودار هستند. بسیار دوست دارند عقاید دیگران را تفتیش کنند و در این کار نیز مصمم هستند. همیشه به آینده و رسیدن به یک زندگی بهتر امیدوارند و برای بدست آوردن آن تلاش می کنند و اراده بسیار قوی در این امر دارند.

پلوتو در آسترولوژی می تواند بر روحیه فداکاری این افراد تأثیر بگذارد و باعث شود افرادی فداکار نسبت به زندگی دیگران باشند. خیلی علاقه دارند دیگران را نصیحت کنند و در این امر با اراده کار خواهند کرد و تا رسیدن به مقصود دست از تلاش بر نخواهند داشت. در بسیاری از امور زندگی خود کمال گرا هستند و این یعنی به چیزهای کوچک و ناچیز بسنده نخواهند کرد و همیشه به دنبال بدست آوردن آخرین و بهترین چیزی هستند که وجود دارد. در برخی مواقع به معنویات روی می آورند و رفتارهای خود را از دید معنوی می سنجند و چنانچه در این مسیر موفق نباشند، آزرده خاطر خواهند شد. زود وابسته می شوند و از آن طرف نیز سریع با دیگران قطع رابطه می کنند و ثبات لازم را ندارند. گاهی برای رسیدن به مقصود خود بسیار نسنجیده و غیر معقول عمل می کنند و این باعث می شود افرادی کم تجربه به نظر بیایند.

اما بیایید ببینیم پلوتو در آسترولوژی چه تأثیری بر علاقه های شغلی آنها می گذارد.

اثر پلوتو در انتخاب و علاقه متولدین آن

می دانیم پلوتو در آسترولوژی می تواند اثرات بزرگی بر روحیات و روابط انسان ها بگذارد. در این بین به برخی از مشاغلی که متولیدن این سیاره به آن علاقه مند هستند، می پردازیم.

از جمله شغل های مناسب برای متولدین پلوتو جراحی، روانشناسی، کارآگاهی و باستان شناسی می باشد. علت آن را می توان در خصوصیات پلوتو در آسترولوژی یافت. از آنجائیکه پلوتو نشانه رفتن از سطح به عمق، می باشد بنابراین واکاوی و یافتن اعماق وجودی هر انسانی و یا هر چیزی می تواند برای این افراد جذاب باشد. از طرفی چون نمی خواهند کسی به آنها ریاست کند، بنابراین کارهایی نظیر مدیریت شرکت ها، ریاست، تجارت و مشاوره در زمینه های مختلف می تواند برای این افراد مناسب باشد.

چگونگی رفتار با متولدین سیاره پلوتو

متولدین این سیاره طبق خصوصیات و نشانه هایی که پلوتو در آسترولوژی دارد، انسانهایی قدرت طلب هستند و این امر باعث می شود هرگز تن به هر کاری ندهند و از اینکه به آنها دستور داده شود بسیار ناخرسند خواهند شد و به همین دلیل باید مراقب برخورد خود با آنها بود. از انجائیکه افرادی فردگرا هستند و نمی خواهند با دیگران در کارهایشان مشارکت کنند، باعث بروز تنفر در افراد دیگر خواهند شد و بنابراین برای ایجاد یک رابطه سالم با آنها، باید آنها را درک نموده و بگذارید در کاری که انجام می دهند تفکرات خود را اجرا کنند. در این صورت به شما اعتماد کرده و در نتیجه شما را در کار خود سهیم می کنند.

با توجه به عمیق نگری این افراد نباید چیزی را از آنها پنهان کنید چرا که این امر باعث بروز اختلاف در رابطه شما می شود. هرگز سعی نکنید به آنها دروغ بگویید چرا که به زودی متوجه شده و این امر در از بین رفتن رابطه او با شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

در پایان باید توجه کنید که پلوتو به دلیل فاصله زیادی که از خورشید دارد کمترین تأثیر را بر روی زندگی انسان ها دارد. ولی با این حال اثر خود را بر تک تک انسان ها خواهد گذاشت. پلوتو در آسترولوژی نماد خدای مرگ است و بر مرک و زندگی انسان ها حکومت می کند. باعث می شود متولدین آن انسان هایی با روحیه قدرت طلبی و فردگرایی باشند. از اینکه کسی به آنها ریاست کند متنفر هستند و دوست دارند خودشان کارفرمای خودشان باشند.

در ارتباط برقرار کردن با آنها باید مراقب بود که از خط قرمزهای آنها عبور نکنید. یکی از خط قرمزهای آنها فردگرایی آنها در انجام کارها است. باید به حس عشق ورزیدن آنها اهمیت دهید تا عاشق شما بمانند. در انجام کارها و رسیدن به اهداف خود اراده قوی دارند و هرگز از رسیدن به هدف نا امید نمی شوند. معنویات برای /انها مهم است و نمی خواهند در انجام امور معنوی شکست بخورند.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *