X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

تار اتری – هر آنچه که باید بدانید

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2023/08/07
  • تعداد نظر : 0 نظر
تار اتری – هر آنچه که باید بدانید

شناخت و درک دنیای متافیزیک و آسترولوژی در چند دهه اخیر به دلیل دسترسی همگان به رسانه های جمعی و انتقال برق آسای اطلاعات در شبکه های اجتماعی بسیار بیش از گذشته است. در حال حاضر صفحات بسیاری در فضاهای مجازی در مورد مباحثی مانند چاکراها، هاله انرژی، پاکسازی یا حتی دعانویسی و غیره می پردازند. برای آشنایی با این مباحث تنها کافی است یکی از کلیدواژه های ذکر شده را جست و جو کنید تا شاهد خیل عظیمی از مطالب مربوطه باشید. اگر از جمله افرادی هستید که به تازگی پا به دنیای متافیزیک گذاشته اید در این مقاله با یکی از مهمترین مسائل یعنی تار اتری و نقش آن در وابستگی های انسان آشنا خواهید شد.

تار اتری چیست؟

انسان به طور طبیعی به دنبال حال خوب و خواسته هایش بوده و برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود همواره در تلاش است. حال خوب را می توان موجی از انرژی های مثبت و آگاهی در نظر گرفت. اما چه اتفاقی موجب قطع یا وصل شدن مجدد این انرژی در انسان می شود؟ در اینجاست که بحث تار اتری به عنوان عامل اتصال ما به وابستگی های مان مطرح شود. آیا وابستگی موجب خوشحالی یا شکست ما می شود؟ محققین علم روان شناسی بر این باورند که انسان همواره در حال وابستگی به محیط اطراف خود است. حال ممکن است این وابستگی به صورت منفی مانند اعتیاد و یا به صورت مثبت مانند احساس عشق به اطرافیان بروز کند. آنچه این اتصال را ممکن می کند تارهایی هستند که از چارکراهای ما به بیرون ساطع شده و به اجسام و اشخاص متصل می شوند.
در نتیجه اگر آن ها را مانند ریسمان های چسبناکی درنظر بگیرید که به طرز غیرقابل کنترلی به همه چیز چسبیده و ایجاد وابستگی های متنوع می کنند شاید تصور چندان خوبی از تار اتری نداشته باشید. با این حال وقتی صحبت از همه چیز است، تمام خواسته ها و علایق ما را نیز شامل می شود پس می توان گفت کنترل این تارها می تواند در جذب عشق و ثروت و بسیاری دیگر از خواسته های ما مفید باشد. کنترل نحوه عملکرد این تارها ارتباط بسیاری با شناخت درون و پاکسازی چاکراها دارد.

تار اتری

تارهای اتری سمی

تا به این قسمت از مقاله شناخت کلی در مورد تار اتری کسب کرده اید. اگر ارتباطی در حال شکل گیری یا گسستن است بی شک تارهای مورد بحث ما نقش غیرقابل انکاری دارند. بسیاری از ما تجربه حال بد مانند شکست عشقی یا سوء تفاهماتی که منجر به بحث های طولانی شده اند را داشته ایم. گاه بعد از اتمام یک رابطه کاری یا عشقی یا بعد از جروبحث با کسی وقتی اندکی از محیط دور می شویم و یا بعد چند روز با خود فکر می کنیم که اصلا دلیل این اتفاق چه بود و چرا چنین شد؟ در بسیاری از موارد تنها جوابی که به ذهن می رسد عصبانیت زود هنگام (کنترل خشم) و برداشت های اشتباه از مسائل است.
بسیاری از افراد متاسفانه با استفاده از جادوی سیاه و نوشتن دعا و طلسم سعی در میانبر زدن برای رسیدن به خواسته های خود دارند. این نوع تارهای مصنوعی در اصل توسط موکل کنترل می شوند برای مثال ارتباط بین دو زوج قطع شده و موجب جدایی می شوند یا برعکس. با در نظر گرفتن اینکه عدم آگاهی انسان از آنچه به طور طبیعی از چاکراهایش ساطع می شود خود به اندازه کافی دردسرساز است حال چه می شود اگر کنترل آن دست موجودی به نام موکل باشد؟

همچنین میتوانید برای آگاهی از وضعیت آینده ازدواج، وضعیت طلاق، آینده زندگی مشترک و ازدواج مجدد از هوروسکوپ ازدواج استفاده کنید که کاربرد شگفت انگیزی دارد. شما میتوانید این محصول را از وب سایت آسترو فارسی با سالی تهیه کنید.

هر یک از چاکراهای ما به اشکال مختلفی قابلیت پاکسازی دارند. اگر تمامی این مراکز انرژی به خوبی در جریان باشند در آن صورت مبارزه با تارهای اتری سمی بسیار راحت تر خواهد بود. قدم اول در تقویت چاکراها شناخت هر یک از این مراکز بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تقویت تارهای اتری

تارهای اتری

تقویت تارهای اتری به نوعی یادگیری ایجاد و قطع آن ها محسوب می شود. اگر همیشه نگران هستید و استرس زیادی دارید، با وجود تلاش های بسیار به خواسته های خود نمی رسید و یا احساس افسردگی می کنید، در حقیقت به قطع تار اتری نامناسبتان نیاز دارید. دوره های جذب عشق و ثروت می توانند راه بسیار مناسبی برای رهایی از تارهای سمی باشند. در این دوره های مفاهیم متافیزیک قدم به قدم آموزش داده شده و تمارینی برای تقویت چاکراهای شما ارائه می شود. برای مثال زمانی که شما در روابط عاطفی خود مدام به بن بست می رسید این از انسداد چاکرای خورشیدی شما ناشی می شود به این معنی که تاراتری این قسمت متصل نیست حال برای پاکسازی چاکرای خورشیدی مراحلی باید طی شود که حرکات خاص یوگا، تنفس، گوش دادن به مانتراهایی با فرکانس مناسب، کنترل خورد و خوراک، مدیتیشن تنفسی و پاکسازی با نمک هیمالیا و انواع عود و شمع در آموزش های مربوطه گنجانده می شوند.

قابل ذکر است که گاه افراط در فرایند پاکسازی سبب گردش سریع چاکرا شده و این خود مسئله ساز است تعادل در مراکز انرژی همیشه لازم است همانقدر که انسداد آن ها خوب نیست فعالیت بیش از اندازه نیز نیاز به رسیدن به حالت تعادل دارد. در ادامه برای آشنایی بیشتر کمی در مورد چاکراها بیشتر توضیح داده می شود.

چاکرا چیست و انواع چاکراها

تارهای اتری از طریق چاکراها با عوامل خارجی ارتباط برقرار می کنند. برخی از اساتید بر این باورند که این تارها موجب اتصال ما با خودمان در جهان های موازی نیز هستند. در این قسمت از مقاله به ارتباط چارکراهای بدن به تار اتری می پردازیم. برای این منظور مختصر اشاره ای به بدن اتری خواهیم کرد.

بدن اتری دومین کالبد ما است. آگاهی ما از درون موجب دیده شدن این کالبد می شود. به همین دلیل آن را بدن فیزیکی درون نیز می نامند. آنچه به عنوان خلاقیت، انرژی حیاتی و حتی شکل بدن فیزیکی می شناسید از طریق این کالبد نیرو می گیرند. آنچه در درون اتفاق می افتد ارتباط بسیاری با چاکراها دارد.

چاکرا چیست؟

چاکراها را می توان منابع انرژی بدن معرفی کرد. اعتقاد به وجود این مراکز انرژی از آیین هندوئیسم نشات گرفته اما امروزه طرفداران بسیاری در سراسر کره خاکی دارد. هندی ها بر این باورند که هر انسان در بدن خود هفت چاکرای اصلی دارد. هر کدام از این هفت چاکرا وظیفه کنترل ارگانی را بر عهده دارند.
ترتیب هفت چاکرای اصلی:
• چاکرای ریشه با نماد نیلوفر آبی و رنگ قرمز یا صورتی
• چاکرای خاجی اطراف نخاع و شبکه استخوان خاجی، اندام های تناسلی و سیستم ادرار، به رنگ نارنجی
• چاکرای خورشیدی، چاکرای پشت ناف، ستون فقرات و مراکز روانی که به رنگ زرد شناخته می شود
• چاکرای قلب، این چاکرا با رنگ سبز و نماد نیلوفر سرخ شناخته می شود که از عناصر چهارگانه نیز با عصر هوا تطابق دارد.
• چاکرای گلو یا ویشوددها، پشت گلو، مراکز روانی، غده تیروئید،لوزه ها و ستون مهره ها را شامل شده و به رنگ آبی است.
• چاکرای چشم سوم، این ششمین چاکراست که با تمرینات فیزیکی یوگا و از طریق مدیتیشن مانند یک ماهیچه که بخشی از مغز است تقویت می شود. شهود و آنچه به ضمیر ناخودآگاه برمی گردد توسط این چاکرا کنترل می شود. رنگ آن بنفش بوده و با نماد گل نیلوفر دو برگ سفید نشان داده می شود.
• چاکرای تاج با رنگ ارغوانی هفتمین چاکراست. نماد آن نیلوفر هزار گلبرگ بوده و در بالای سر قرار دارد.

تارهای اتری

مدیتیشن قطع تارهای اتری

در مباحث قبلی به دوره های موجود برای آموزش مباحث متافیزیک اشاره کردیم. سابلیمینال قطع تارهای اتری نیز از جمله راه های موثر در این فرایند است. قبل از هر چیز بهتر است تعریف دقیقی از سابلیمینال داشته باشیم.
سابلیمینال اصواتی هستند که به کمک علم صدا پردازی و هیپنوتیزم تولید شده اند. این اصوات روی ضمیر ناخودآگاه و ذهن انسان  اثر داشته و موجب تغییرات الگوهای جسم و ذهن می شوند. این الگوها در اغلب موارد در ضمیر ناخودآگاه بوده و به وجودشان آگاه نیستیم. به این صورت صوت های مهندسی شده به ذهن شنونده جهت می دهند تا فرکانس های ارسالی از ذهن با فرکانس خواسته ها همسو شوند.
موسیقی عنصری تاثیرگذار در ضمیر ناخودآگاه ماست که تاثیر آن از دیرباز بر محققین این امر پوشیده نبوده است. در پژوهش های انجام شده تاثیر موسیقی موتزارت بر هوش کودکان مورد آزمایش قرار گرفته و تاثیرات مثبت آن سال هاست که توسط مربیان کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیتیشن و تمرکز ذهن روی پاکسازی و قطع آن خیلی قدرتمند تر از سابلیمینال است زیرا سابلیمینال محدود تر است و مدیتیشن خیلی قدرتمند و نفوذی تر و عمیق تر است.

اثرات مدیتیشن نسبت به سابلیمینال بر ذهن

  • پاک شدن ذهنیت قربانی بودن در فرد
  • به ارمغان آوردن خوشی و خوشحالی بیشتر
  •  ارتقا انرژی و اعتماد به نفس
  • مثبت اندیشی
  •  بهبود روابط عاطفی، روانی و اجتماعی
  • برداشتن گام های موثر در مسیر اهداف
  • جایگزین شدن افکار مثبت به جای منفی
  •  ارتقا ویژگی های شخصی و شخصیتی

تارهای اتری جذب عشق

تارهای اتری جذب عشق موجب ایجاد کنش های شیمیایی در بدن شده و جذب جنسی را فراهم می کنند. روابط عاطفی یکی از پیچیده ترین داد و ستدهای روحی انسان است که بدون هیچ توضیح و علت منطقی ایجاد شده و در کنار شیرین بودن گاه چندان هم خوب پیش نمی رود. شاید شما نیز بارها تجربه ای این چنینی داشته اید که از شخصی که برای اولین بار ملاقات می کنید بسیار خوشتان آمده و حس کرده اید که او را قبلا می شناخته اید. بسیاری بر این باورند که جفت روحی ما در اولین نگاه باید چنین حسی را در ما ایجاد کند با این وجود این احساسات زیبا همیشه پایدار نبوده و بعد از مدتی به دلایلی همه چیز تغییر می کند. شاید تارای اتری جذب عشق مصنوعی بوده و توسط عوامل دیگری به خطا متصل شده اند. برای رهایی از تارهای مصنوعی استفاده از سابلیمینال های جذب عشق توصیه می شود البته برای جذب خواسته های راهای زیر را نیز می توان برشمرد:
• کمک خواستن از فرشته نگهبان به صورت ذهنی
• استفاده از جملات تاکیدی
• بریدن خیالی تارها با شی تیز مانند قیچی و کارد
وابستگی های ریز و درشت انسان خواسته و ناخواسته سدی برای رسیدن به سعادت و کامیابی اوست. این وابستگی ها مانند ریسمانهای نامرئی ما را اسیر خود کرده و موجب سنگینی حرکت به سمت تعالی می شوند. تاراتری اگر سمی باشد یعنی به واسطه دعا و طلسم ایجاد شده باشد موانع بزرگی برای رسیدن به آرزوها محسوب می شود اما اگر تنها از طریق چاکراهای متعادل ساطع شود می تواند پیوست های شادی و خوشنودی را فراهم کند. در دنیای امروز دیگر کمتر کسی در مورد چاکراها و تاثیر انرژی در روال زندگی اظهار بی اطلاعی می کند چراکه مطالب بسیاری در تمامی رسانه ها در دسترس همگان است. اما بحث تا اتری شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل است که بسیاری از ما از وجود آن بی اطلاعیم. اگر بدانیم که چگونه می توان این تارها و فرکانس های موجود را کنترل کرد در این صورت هرگز متوصل به متقلبینی به نام دعانویس یا فال بین نمی شویم. برای رهایی از انرژی های بد اطراف کافیست هر روز به سابلیمینال هایی با فرکانس های مناسب گوش دهید. برای آگاهی بیشتر می توانید از دوره های جذب عشق و ثروت و یا سایر دوره های موثر در روند افزایش آگاهی خود شرکت کنید.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *