X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

فعال سازی 7 چاکرا

  • نویسنده :
  • تاریخ نوشته : 2024/05/22
  • تعداد نظر : 0 نظر
فعال سازی 7 چاکرا

در این مقاله از آسترولوژی فارسی با سالی قصد داریم به شما توضیح بدیم که چگونه می‌شود 7 چاکرا را فعال کرد و علاوه بر اون شما می‌توانید با دوره های مدیتیشن به طور کامل به مثبت اندیشی دست پیدا کنید.

تعریف چاکرا، براساس آیین بودایی بدن انسان از هفت مرکز انرژی ساخته شده است. به هر کدام از این مراکز انرژی چاکرا می‌گویند. بعضی‌ها آن را خرافات می‌دانند ناگفته نماند که روح انسان طبق آیات و روایات  از انرژی ساخته شده است. حتی داخل کوچکترین سلول‌های انسان انرژی است. هر کدام از چاکراها در هر کجای بدن انسان قرار دارد وظیفه‌ای خاص انجام می‌دهد مثلا چاکرای قلب، عشق و همدلی را به همراه دارد. کسی که نمی‌تواند عاشق شود چاکرای قلبش مسدود شده است.

چگونه 7 چاکرا را فعال کنیم؟

انسان با اعمالی که انجام می‌دهد ممکن است 7 چاکرای بدن خود را ببندد و دچار یاس و نا امیدی و افسردگی شود و یا ممکن است با فعالیت‌هایی که انجام دهد‌ مراکز چاکرای خود را فعال کند و در زندگی شادی و هیجان آورد. خب حالا چگونه هفت چاکرا را فعال کنیم. این 7 چاکرا  به همدیگر متصل و کانال انرژی را در بدن بوجود می‌اورند. ما کانال‌های انرژی زیادی در بدن داریم ولی مهمترین آنها این  7 چاکرا است. در اینجا به بحث فعال‌سازی چاکراها می‌پردازیم.

فعال سازی 7چاکرا

فعال‌سازی 7 چاکرا‌ بدن

مفهوم چاکرا برمی‌گردد به 1500 سال قبل از میلاد مسیح که هندی‌ها و بوداییان از علم چاکراها برای درمان بیماران روحی و جسمی از آن استفاده می‌کردند. بعدها چینی‌ها در علم یوگا در علم پزشکی سنتی خود مورد استفاده قرار دادند.‌ امروزه روانشناسان نیز بر این علم معتقدند و بیماران خود را تحت فعال‌سازی چاکرا‌های بدن درمان می‌کنند.

با شناخت هر کدام از مراکز چاکراها و ربط دادن آن به روحیات و وضع جسمانی خود پی به پاکسازی چاکراهای بدن خود می‌پردازیم. برای فعال‌سازی چاکرا‌های بدن، خود را از هر گونه افکار منفی، جریانات تنش‌زا، تغذیه ناسالم ، عدم خواب کافی، افسردگی، ناامیدی، رها نشدن احساسات منفی در بدن دور بداریم تا تعادل در چاکراها بوجود آمده و زندگی شادی را تجربه کنیم.

برای رهایی از انرژی های کارمایی قبل تر توضیح دادیم که می‌توانید به صورت حرفه ای این کار را انجام دهید.

چاکرای ریشه

اولین چاکرا در علم بودا چاکرای ریشه است. محل قرار گرفتن آن در پایین ستون فقرات است. محل ارتباط با زمین مادر اصل و ریشه انسان، پایه‌های بنیادین زندگی است. عواملی چون خانواده، برکت مالی،امنیت، را در برمی‌گیرد. کسانی که دچار ترس و احساس نا امنی می‌کنند بعدها دچار افسردگی می‌شوند چاکرای ریشه آن‌ها دچار نقصان انرژی شده‌است. 

چاکرای خاجی

 دومین چاکرا چاکرای جنسی یا خاجی است. بین ناف و حدود چهار انگشت پایین‌تر از آن قرار دارد.. شاد بودن، اجتماعی بودن، رابطه لذت بردن را در بر می‌گیرد در مواردی که دچار شهوت یا میل جنسی پایین دارید یا بی‌انگیزه هستنند. برای باز کردن چاکرا اعمال جنسی خود را به حد تعادل برسانید. از شهوت پرهیز کنید. برای شاد بودن و لذت بردن راه‌های دیگر را انتخاب کنید. بیشتر با دوستان و خانواده باشید. احساس گناه نکنید. خود را سرزنش نکنید. خود را ببخشید.

چاکرای خورشیدی

چاکرای خورشیدی سومین چاکرا است. محل قرارگیری آن بین ناف و قفسه سینه است. کسانی که از عزت نفس پایین برخوردارند و اعتماد به نفس ندارند نمی‌توانند توی زندگی تصمیمات درستی بگیرند. از مسدود بودن و پایین بودن چاکرای خورشیدی رنج می‌برند. برای باز کردن و فرستادن انرژی به این منطقه باید ریشه عزت نفس پایین، و بی‌ارزشی ،عدم اعتماد به نفس، را پیدا کرده برای درمان آن اقدام کنید وبه افراد توصیه می‌شود لباس زرد بپوشند.

7 چاکرا

چاکرای قلب

چاکرای قلب چهارمین چاکرا است منطقه درگیر قلب است. حس دوستی، عشق، مودت به همدیگر، از خصوصیات افراد با چاکرای قلب باز است. کسانی که همیشه در روابط شکست می‌خورند. همه را از خود دور می‌کنند و نمی‌توانند کسی را دوست داشته باشند. اصولاً به بیماری‌های فشار خون قلبی و عروقی مبتلا می‌شوند. کمبود محبت دارند.  اصولاً این افراد لباس سبز بپوشند برای درمان باید هیجانات و احساساتشان را کنترل کنند و به آنها آگاه شوند.

چاکرای پنجم

چاکرای پنجم چاکرای گلو نام  دارد منطقه درگیر گلو است. افرادی که نمی‌توانند حرف دلشان را بزنند و نمی‌توانند از حق خود دفاع کنند و نمی‌توانند نه بگویند. گاهی اوقات صداقت کلامی ندارند این افراد چاکرای گلو مسدود شده یا انرژی پایین دارند کم حرف هستند. این افراد برای رفع این مشکل باید بیشتر با خودشان صادق بوده و در نهایت سعی کنند از حق خود دفاع کرده و با آگاهی و  صداقت کلام صحبت کنند

چاکرای چشم سوم

چاکرای ششم است این چاکرا خیلی مهم است این چاکرای شهود است به درک بین خود و جهان هستی می‌پردازد محل آن بین دو ابرو است. اگر دچار سردرد اضطراب، ترس از تاریکی، دارید  این چاکرا بسته است برای باز کردن این چاکرا باید قضاوت، بدگویی، پیش داوری نکنید نه به گذشته فکر کنید نه به آینده، در زمان حال زندگی کنید.

چاکرای تاج‌سر

چاکرای هفتم به نام چاکرای تاج‌سر این چاکرا آگاهی مطلق است. رابطه ما با انرژی خالق هستی، مادیات را رها کرده ما هیچ می‌شویم. در این صورت به آگاهی مطلق رسیده‌ایم. افرادی که بیشتر دنبال مادیات زیاد هستند و از معنویت کمی به سر می‌برند چاکرای هفتم آنها بسته است. منطقه درگیر، سر، سیستم عصبی مغز، رنگ آن بنفش است برای باز کردن چاکرا، معنویت و ارتباط خود با خدا و دیگران را بیشتر کنید.

بدن انسان دارای کانال‌های انرژی زیادی است. مهمترین انها، این مراکز 7 چاکرا هستند که باهم در تبادل انرژی هستند که هر کدام دارای وظیفه خاصی در بدن انجام می‌دهند تا با فعال بودن این مرکز به سلامتی جسمی و روحی فرد کمک کنند.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *