X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

سترن

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/29
  • تعداد نظر : 0 نظر

زحل یا سترن یا همان سیاره کیوان یکی از اجرام سیاره ای شوم در طالع بینی ودایی است. زحل سیاره حاکم برج جدی و دلو است و شکل آن ترازو در حال صعود است. نقش زحل با توجه به اساطیر مختلف متفاوت است. در اساطیر رومی، آن را خدای کشاورزی می دانند. از نظر علمی زحل حدود 29.5 سال طول می کشد تا سفر خود را به سمت خورشید کامل کند. به خاطر حلقه های لعاب دارش معروف است. طبق طالع بینی، زحل در هر علامت زودیاک حدود 2.46 سال می گذراند. در طالع بینی ودایی، سترن اغلب خدای کارما یا عدالت نامیده می شود. با اخلاق، عدالت، شغل، دستاوردهای زندگی، فضایل و ارزش ها همراه است. همچنین نشان دهنده نگرانی با برنامه ریزی بلند مدت یا آینده نگری است. گفته می شود بازگشت زحل رویدادهای مهمی را در زندگی یک فرد نشان می دهد. در مورد سترن از نظر طالع بینی بیشتر در ادامه این مطلب بیشتر صحبت خواهیم کرد.

داشاهای مربوط به زحل چیست؟

داشا زحل 19 سال طول می کشد. در مرحله ماهاداشا، شانی قوی در طالع بینی سودمند است و به بومی کیفیت ثبات، اخلاص، سخت کوشی، بهبود تمرکز، طول عمر و رفاه می بخشد. با این حال، یک زحل مضر یا برتر در طول ماهاداشای خود باعث بیماری مربوط به استخوان ها، استرس در خانواده و عشق می شود. زیان و دزدی خواهد بود و مردم انواع روزهای سخت را می گذرانند و در غم و اندوه خواهند بود. یک دوره سخت به نام شانی کی ساد ساتی وجود دارد که به مدت 7 سال و نیم باقی می ماند، چه به صورت کششی و چه در مسابقات. این ساد ساتی به عنوان سخت ترین زمان برای یک بومی در نظر گرفته می شود.

پیوند با سیارات مختلف

هر سیاره هنگامی که با سیارات دیگر (بیشتر بخوانید : سیارات در آسترولوژي) ترکیب شود، واکنش متفاوتی نشان خواهد داد. موقعیت سترن و مریخ در یک خانه بسیار مبارک است. ممکن است فرد دچار حوادث و مشکلات سلامتی شود. سترن همانطور که همه می دانیم سیاره عدالت است در حالی که کتو سیاره بی حد و حصر است، او یک قانون شکن است. پیوند این دو سیاره باعث می شود که بومیان بر خلاف جامعه حرکت کنند. اگر ربط در معراج باشد، چنین شخصی در زندگی خود رویکرد منفی خواهد داشت. چنین فردی در نیمه دوم زندگی خود عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول خواهد داشت. هنگامی که سترن با ماه ملاقات می کند، یوگا ویش را به وجود می آورد. ماه جنبه مادری و احساسی است، در حالی که زحل سیاره نظم و انضباط است. این پیوند باعث می شود فرد واقع بین و منظم باشد. یکی از مطلوب‌ترین پیوندها پیوند زحل و مشتری است. برهما یوگا نامیده می شود. این به بومی دانش عظیم و احساس عدالت می دهد. یکی از خوش یمن ترین ربط هاست. این یک رویداد در طول زندگی است. در مورد پیوند زحل و مشتری بیشتر بخوانید تا اهمیت این پیوند را بدانید. اینها چند مورد از پیوندهای زحل بود. به غیر از دو پیوند سیاره، پیوندهای سیاره ای سه گانه نیز وجود دارد که تأثیرات متنوعی را بر روی بومی ایجاد می کند.

جرم آسمانی زحل

راهکارهایی برای تقویت زحل ضعیف

سترن ضعیف می تواند زمان وحشتناکی را در زندگی یک بومی ایجاد کند. با این حال، اقدامات خاصی وجود دارد که می تواند اثرات مخرب زحل را کاهش دهد. به فقرا و نیازمندان کفش اهدا کنید. کسی که زحل ضعیف دارد نباید در شب شیر بخورد یا شیر گاومیش ننوشد. حفظ نقره در کاهش اثر زحل زحل مفید خواهد بود. یک گلدان سفالی را پر از عسل کنید و روی آن را بپوشانید و زیر آب روان دفن کنید. Shani Shanti Graha Puja را اجرا کنید. این باعث می شود که اثرات شدید زحل آرام شود. زحل همانطور که همه می دانیم سیاره عدالت و انضباط است. اگر زحل از شما راضی باشد، به بومیان رفاه و دانش بی‌نظیری می‌دهد. با این حال، یک زحل ضعیف در طالع بینی زمان بسیار سختی را به بومی خواهد داد. شانی ساد ساتی چیزی است که نمی توان از آن فرار کرد.

ارتباط زحل با سایر سیارات

ماهیت سیاره سترن

زحل سیاره ای است بی حاصل، الزام آور، سرد، ثابت، خشک، دفاعی، سخت، عصبی و مخفی. بر نشانه های برج جدی و دلو در زودیاک حکومت می کند. در ترازو در 20 درجه تعالی و در برج حمل در 20 درجه ضعیف می شود. زحل برای افرادی که تحت نشانه های متعلق به زهره متولد شده اند بسیار خوش یمن در نظر گرفته می شود، در حالی که زحل برای متولدین صعودی که توسط عطارد اداره می شوند شر است.

به گفته اوتارا کالامریتا، زمانی که سترن در نشانه خود قرار می گیرد یا زمانی که نشانه های مشتری را اشغال می کند یا زمانی که تعالی پیدا می کند مفید است. بر پوشیا، آنورادها و اوتارا بهدراپادا ناکشاترا حکومت می کند. ممکن است باعث تاخیر در هر کاری شود. می تواند انکار کند. ممکن است باعث ناامیدی شما شود. ناهماهنگی، مشاجره، سختی، ناامیدی، افسردگی و اختلاف نتیجه زحل شیطانی است.

سیاره سترن (زحل) در منظومه شمسی

به طور کلی سترن چه حرفه هایی را نشان می دهد؟

از آنجایی که سیاره ای سرد و مضر است، ممکن است به عنوان فروشنده سرب، آهن، سیاه، اجناس، مو، چوور، پشم، چرم، معدن، فلزات، سنگ معدن و محصولات ذکر شده در بالا استخدام شوند. جریان های حرفه ای همچنین به ارتباط PAC (موقعیت-جنبه-ارتباط) با سایر سیارات تأثیرگذار بستگی دارند. به طور خلاصه می توان گفت که ماهیت سیاره زحل در حرفه یا شغل با ترکیب زحل با سیارات دیگر متفاوت است. در اینجا، ما چند زمینه حرفه ای را برای درک بهتر شما در زیر فهرست کرده ایم:

سیاست: حکایت از ساخت بناهای عظیم عمدتاً برای تحقیقات علمی، قوانین مربوط به مشکلات کارگری، اختلاف و اختلاف نظر نمایندگان مجلس، مرگ یا سرنگونی یکی از صاحبان قدرت، خطر برای حیثیت ملت، ممنوعیت، کنترل، جیره بندی، قدرت های اضطراری، قحطی، زلزله، اتلاف غیر ضروری و اجتناب ناپذیر یا پول عمومی، تلاش های ناموفقی که توسط گروه های تحقیقاتی، سازمان زمین شناسی انجام می شود.

محصولات: سرب، آنتیموان، نفت سفید، بنزین، فرآورده های نفتی، زغال سنگ، معدن، سنگ معدن، لوله های هیوم، سیمان، چرم، پوست، پوست، چوب و غیره.

مکان ها: دره های مبهم، تپه ها، غارها، لانه ها، جنگل ها، ساختمان های بسیار قدیمی، معابد، سالن، چرم، دباغی، کارخانه، کارخانه پودر استخوان و غیره را نشان می دهد.

گیاهان و گیاهان: دانه های حبوبات، کنجد، شاهدانه، چاودار، سیاه، غلات، جو، چنار و غیره.

روزی که سترن بر آن حکومت می کند «شنبه» است، اگر با ماهاداشا «زحل» در حال دویدن باشد، می توان انتظار نتایج بهتری را در این روز داشت. سنگ قیمتی برای سیاره زحل “یاقوت کبود آبی” است. تمام سنگ های آبی توسط زحل اداره می شوند. رنگ خوش شانس آبی و عدد خوش شانس 8، 17، 26، 35، 44، 53 و غیره است.

جهان بینی سترن: خصوصیات عمومی

بر اساس طالع بینی هندو، زحل به دلیل طبیعت او نامگذاری شده است. شانی یعنی کسی که آهسته حرکت می کند. عبور از یک علامت زودیاک حدود 2 سال و نیم طول می کشد. سترن سیاره ای بزرگ است و از زمین بسیار دور است. به دلیل جثه بزرگی که دارد به کندی حرکت می کند. او پسر سوریا دو و همسرش چایا است. زحل رابطه مشکلی با پدرش خورشید دارد. همچنین سیاره ای سرد و خشک است زیرا از خورشید دور است. او سیاره پیری است و در طالع بینی بدخواه به حساب می آید. اما او از بومی خوش است و در خانه نیکو قرار می گیرد. آنگاه همه مال و رفاه را به شخص عطا می کند. در شرایط نامطلوب، او درد، اندوه و بدبختی را به جهنم خواهد برد. اگر شانی حال و هوای شادی نداشته باشد، فرد روزگار سختی خواهد داشت.

شانی در خانه هفتم قدرت می گیرد. شانی یک معلم و بسیار سخت گیر است. به شما درس هایی می دهد که غلبه بر آنها دشوار خواهد بود. فقط افراد کوشا و فداکار می توانند امتحان او را بگذرانند. او قدرت، سرسختی و قابلیت اطمینان فرد را بررسی می کند. او جدای از تعلیم، خدای عدالت است و کسانی را که بر خلاف راه پاکی می روند و شر را جذب می کنند مجازات می کند. سترن بر استخوان های ما حکومت می کند. به دلیل اثر مخرب شانی دیو، ممکن است فرد در طول زندگی از بیماری های استخوانی رنج ببرد. شماره 8 مربوط به زحل است. سترن و کارما دست به دست هم می دهند و یک فرد در طول زندگی خود با شانی دو با فازی به نام شانی کی ساد ساتی روزهای سختی خواهد داشت. اجازه دهید در مورد منشاء و اساطیر شانی دو بیشتر بدانیم.

زحل نشان سری

اساطیر سترن

شانی، در زمان های قدیم، به عنوان یک بدجنس شناخته می شد و مورد ترس مردم بود. او مظهر غم و اندوه و بدبختی است. او همچنین قادر است به خواستگار شایسته نعمت و برکت بدهد. بر اساس اساطیر هندو، شانی پسر سوریا و چهایا است. در متنی دیگر او را پسر بالاراما و رواتی نیز می دانند. نام های دیگر او آرا، کونا و کرودا است. بر اساس متن هندو، درخت انجیر محل سکونت شانیدف است. شانیدف به عنوان خدایی در نظر گرفته می‌شود که لباس‌های آبی یا مشکی با رنگ چهره تیره به تن دارد. کرکس یا ارابه آهنی که توسط 8 اسب کشیده می شود وسیله نقلیه او محسوب می شود. او یک کمان، یک تیر و یک تبر و یک سه گانه در دست دارد. گاهی او را سوار بر کلاغ نیز به تصویر می کشند. در برخی از متون، شانی به عنوان تجسم لرد ویشنو در نظر گرفته شده است. او برای اجرای عدالت و مجازات مجرمان شیطانی مجسم شده است. در بیشتر مواقع او را شرور و بدخواه می دانند که زندگی بومی را به آشوب می کشاند، اما اگر کسی برای او دعا کند، از شدت بدی شانی کاسته می شود.

در طالع بینی غربی، سترن پسر اورانوس است. با رئا ازدواج کرد. وقتی فهمید که فرزندانی که از او به دنیا می آیند بر جهان حکومت خواهند کرد، آنها را نابود کرد. اما مشتری نشان دهنده بقا است. مادر هنگام تولد مشتری از او محافظت کرد تا سترن نتواند به آن برسد.

ماهیت-زحل

نقش سترن در جهان بینی

هنگامی که سترن در نمودار تولد شما در موقعیت دشواری قرار می گیرد، احتمال دارد که فرد خود محور و خودخواه شود. او با بسیاری از مشکلات، دشمنی، ضرر، شکست و رنج روبرو خواهد شد. زندگی سخت خواهد بود و فرد باید برای همه چیز مبارزه کند. تأثیر زحل ممکن است محدود یا سنگین به نظر برسد. اگر زحل با سیارات دیگر هماهنگ باشد، اثرات هم افزایی زحل نتایج مفیدی به شما می دهد. اگر سیارات دشمن سترن با سترن برخورد کنند، مشکل ایجاد می شود.

سیاره زحل از نظر طالع بینی و همچنین ستاره شناسی بسیار برجسته است. این سیاره مهم است که اعمال خود را قضاوت کنیم و نتایج را بر اساس کارما ارائه کنیم.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *