X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

نپتون در  آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر

آسترولوژی علمی است که تأثیر حرکت سیارات و اجرام آسمانی را بر رفتارهای آدمیان و رخدادهای زمینی، نشان می دهد. هر یک از این سیارات (بیشتر بخوانید : سیارات در آسترولوژي) اثر خاصی بر تک تک انسان ها دارند و می توان برای هر یک خصوصیان منحصر به فردی را در نظر گرفت. اما در گذشته فقط هفت یک از این سیارات کشف شده بودند و در مورد این هفت سیاره صحبت به میان می آمد. از آنجائیکه سه سیاره اورانوس، نپتون و پلوتو بعدها کشف شدند افسانه خاصی برای آنها بیان نشده است. نپتون یکی از دورترین سیارات نسبت به خورشید است و از اینرو اثر آن را بر روی انسانها بسیار ناچیز می دانند. نپتون در آسترولوژی نشان از آب و سروری بر صورت فلکی ماهی، می دهد. در واقع سیاره حاکم بر برج فلکی ماهی یا ماه اسفند است. این سیاره نماد تخیل، توهم، ناخوآگاه آدمی و رویاهای او است. در ادامه به برخی از خصوصیات متولدین ماه اسفند که در سیاره نپتون قرار دارند اشاره خواهیم کرد.

خصوصیات متولدین در نپتون

اشاره شد که نپتون سیاره ای در دورترین فاصله با خورشید است و این باعث شده تا کمترین اثر را بر روی انسان ها بگذارد. برخی بر این باورند که اثر نپتون بر کل جامعه است و نه بر تک تک افراد آن جامعه، اما عده ای معتقدند که نپتون نیز مانند دیگر سیارات داخلی، بر همه افراد تأثیر می گذارد. حال بیایید ببینیم نپتون در آسترولوژی چه اثری بر انسان ها و فرایند زندگی آنها دارد.

از جمله اثراتی که می توان برای افراد نپتونی در نظر گرفت روحیه خلاقیت و داستان سرایی آنها است. اینگونه افراد غالباً غرق در توهمات خود هستند و دوست دارند پشت خیالات درونی خود پنهان شده و هیچ ارتباطی با دیگران برقرار نکنند. غالباً افرادی درونگرا هستند ولی چنانچه زمینه ایجاد رابطه برای آنها فراهم شود از هر کوششی برای ایجاد این رابطه استفاده می کنند. روحیه ای ملایم و خوشایند دارند و دیگران ناخوآگاه به سمت آنها جذب می شوند. میل به اهداف اخروی در آنها بیشتر از هدف های دنیایی و مادی است. اگرچه افرادی که در این سیاره متولد شوند علاقه دارند به دور از دیگران در تخیلات خود به سر برند، اما به دنبال بدست آوردن شهرت و مقام نیز هستند و این از روحیات اجتناب ناپذیر آنها است.

چون نپتون در آسترولوژی نشان دهنده خلاقیت و تخیلات فرد است بنابراین این افراد بیشتر سعی دارند تا خالق آثار فاخر باشند نه صرفا تماشا کننده و تحسین کننده آن. به نقاشی و هنر علاقه زیادی دارند چرا که می توانند با این کار در توهمات و خیالات خود وارد شوند و افکار و احساسات درونی خود را بیان کنند. از آنجایی که به باورهای خود پای بند هستند نمی توان به راحتی آنها را از عقیده و اعتقاداتشان دور کرد. اینگونه انسان ها بسیار در عقیده و باور خود پای بند هستند و برای بدست آوردن بیشتر آن تلاش می کنند ولی چنانچه به اشتباهات خود پی ببرند، راحتتر در مورد آن تصمیم خواهند گرفت.

شغل های مناسب برای افراد نپتونی

از آنجائیکه نپتون در آسترولوژی نشانه تخیلات فکری و توهمات درونی است و در برج حوت یا اسفند قرار دارد  درنتیجه دارای طبع سرد و مرطوب است، شاید بتوان مشاغلی مثل طراح گرافیست، نقاشی و موزه داری را برای این افراد مناسب دانست. افراد نپتونی به امور اخروی بیشتر از امور مادی اهمیت می دهند بنابراین نمی توان از آنها توقع انجام کارهایی را داشت که برای رشد مادی و مالی زندگی شان مفید است. آنها بیشتر سعی می کنند در اموری که ارزش معنوی کارهایشان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، شرکت کنند.

از رفتار این افراد به این نتیجه می رسیم که بسیار بی آزارند اما باید مراقب حالات متغیر وجودی آنها بود. در کاری که مورد علاقه آنها است جای پیشرفت و ترقی دارند اما در اغلب کارها انسانهایی ضعیف و شکست خورده هستند. برای اینکه بتوانید آنها را وادار کنید وارد یک شغل مناسب شوند باید در صدد پیدا کردن شغل متناسب با روحیات آنها باشید چرا که هرگز تن به انجام اینجور کارها نخواهند داد و اگر هم به اسرار زیاد وارد شوند، به زودی از آن بیرون آمده و در پی شغلی دیگر خواهند گشت.

چنانچه قصد ایجاد رابطه باآنها را دارین به همه جوانب فکری و احساسی آنها توجه کنید و بعد تصمیم بگیرید. نپتوان در آسترولوژی نماد توهم و تخیل است و این افراد در رویای خودشان به سر می برند و شما ممکن است جایی در رویای آنها نداشته باشید. اگر وارد تخیل و احساسات آنها شدید، با تمام قدرت و نیرویشان، شما را در این احساسات شریک کرده و همدم فوق العاده ای برای شما خواهند بود. متولدین نپتون انسانهایی درونگرا هستند و برای ایجاد یک رابطه سالم با آنها باید بتوانید به عمق فکر و اندیشه آنها راه بیابید.

در پایان باید بدانیم که نپتون در آسترولوژی می تواند نماد خصوصیات ملایم اما خطرناکی باشد و به کسانی که می خواهند با این افراد رابطه برقرار کنند، توصیه می کنیم با احتیاط و تامل زیاد پرده های درونی وجود آنها را دریابند و بعد خود را در وجود آنها جا کنند تا آسیبی نبینند. این افراد به کارهای معنوی بیشتر از امور مادی اهمیت می دهند و انسانهایی درونگرا هستند. تخیلات آنها بسیار عمیق است و در بعضی مواقع در شرایط نامناسب جامعه غرق در توهمات نامناسبی خواهند شد. در زندگی نیاز به کسی دارند که در امور مادی به آنها کمک کرده و دغدغه های او را برطرف نماید.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *