X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

آشنایی با اصول فنگ شویی و کاربرد آن در زندگی

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/27
  • تعداد نظر : 0 نظر
آشنایی با اصول فنگ شویی و کاربرد آن در زندگی

فنگ شویی در لغت به روشی چینی گفته می شود که در ساخت منزل با کمک اصول برای چیدن لوازم منزل می باشد. هدف استفاده از فنگ شویی، هماهنگ کردن افراد و محیط با یک دیگر می باشد. این ویژگی ارتباط تنگاتنگی با متد فلسفه تائو دارد. تائو به ارتباط اشیاء و انسان اعتقاد دارد. این عبارت در لفظ به معنی باد – آب می باشد. اگر بخواهیم به معنی دقیق تر بگوییم فنگ یعنی باد و شویی به معنی آب می باشد. در ادامه می خواهیم در مورد اصول فنگ شویی و کاربرد آن و آسترولوژی درزندگی بپردازیم.

اصول فنگ شویی چیست؟

زمانی که داریم در مورد فنگ شویی حرف می زنیم باید بین دو اصل آن یعنی یین و یانگ مهم و ضروری می باشد. در بطن این اصل ها که گفتیم اعتقاد بر این است که زنانگی یا یین و مردانگی یعنی یانگ در تعامل با یک دیگر هستند به این دلیل که در کل در اساس زندگی، خوب، بدی، شادی و موفقیت همگی در زن و مرد و تعادل بین آن ها موثر می باشد. فنگ شویی را می توانید بر روی همه چیز در زندگی افراد تاثیر بگذارد مانند فنگ شویی ثروت، فنگ شویی ذهن، فنگ شویی ازدواج و غیره.

مطالب پیشنهادی : آسترولوژی چیست؟

اصول فنگ شویی

فنگ شویی ذهن

در فنگ شویی ذهن شما باید اولین قدم را اجرا کنید و اولین قدم شما باید این باشد که ذهن و افکار و هر آنچه که در ذهنتان می باشد را خالی کنید به نوعی باید مدیتیشن ذهن تان را انجام بدهید. تا زمانی که شیارهای مغزی شما از افکار منفی، بی اهمیت و بی اثر پر باشد، فضا و جای خالی نداشته باشد نمی توانید به خواسته ها و آرزوهای که دارید دست پیدا کنید. ذهن ما نیز مثل محیط باید خالی باشد تا بتوانید فضای زیبایی آنجا بسازید.
فنگ شویی قبل از هر چیز، استفاده از انرژی می باشد. اصول فنگ شویی باعث می شود که انرژی قدرتمندی را در فضای اطراف شما باز می کند و به کمک این انرژی خود شما نیز تقویت می شوید و این گونه می شود که شما می توانید سالم و شاد زندگی کنید. با کمک مدتیشن شما می توانید چاکرا های خودتان را باز کنید. حالا اگر بخواهیم در مورد چاکرا ها بدانیم باید بگوییم کنیم. فضای اطراف شما و جایی در آن زندگی می کنید. باید از این انرژی پیروی و پشتیبانی کند.

ارتباط اصول فنگ شویی با ستارگان و سیارات چیست؟

علم فنگ شویی با علم ستاره شناسی و اشیاء کیهانی بر زندگی انسان ها همیشه تاثیر می گذاشته است. گفته می شود که موقعیت خورشید، ستارگان، ماه و سیارات در هنگام تولد هر فردی، شخصیت آن ها را شکل می دهد. به این علم آسترولوژی می گویند. در حقیقت براساس اراده و اختیار انسان، این سیاره ها به گونه ای بر روی روح هر انسانی تاثیر های می گذارند. خب این آسترلوژی را چگونه می توان مشخص کرد ؟ این یکی از سوال هایی می باشد که افراد می پرسند. با کمک هوروسکوپ یا همان جدول و نمودار مربوط به موقعیت اجرام فلکی مثل خورشید و ستارگان و سیارات و .. در هنگام تولد برای طالع بینی از آن استفاده می شود. برای این که بتوانید انرژی بزرگ زندگی خودتان را شناسایی کنید باید از چارت تولد خودتان اطلاعات لازم را داشته باشید. زمانی که چارت نجومی خودتان را بدست می آورید شما می توانید به راحتی نتایج مهم زندگی خودتان را تعیین کنید مسیر های مهم برای تصمیم گیری روشن تر و حقایقی درباره ابعاد روحانی و مادی زندگی تان مشخص می شود.

ارتباط فنگ شویی با ستارگان و سیارات

هم چنین باید بدانیم که مثبت اندیشی یکی از بهترین روش هایی می باشد که هر فردی باید به دنبال آن باشد تا بتواند در زندگی موفق تر و راحت باشد و زندگی بهتری داشته باشد. با تحلیل این ستارگان و سیارات در بدو تولد و مشاهده چارت آن می توان چارت ازدواج را نیز مشاهده نمود. در این چارت ها مشخص می شود که چه فرصت های مناسب و شرایط تاثیر گذاری در یک چارچوب زمانی مشخص برای شما تعیین می شود از این طریق شما می توانید زمان خودتان را مشخص کنید. این که بتوانید چارت زندگی تان را تفسیر کنند باید با استفاده از ابزارهای خاص و در زمان مشخص این عمل صورت بگیرد تا اطلاعات بدست آمده دقیق باشد در غیر این صورت داده های بدست آمده از هوروسکوپ ازدواج به هیچ عنوان قابل اعتماد نخواهد بود.

ارتباط مهم آن با ذهن

برای این که بتوانید چارت احساسی خودتان را داشته باشید می توانید با کمک چارت نجومی یا تولدتان تصویر واضح ودقیقی از چرات عاشقانه خودتان به دست بیاورید. با کمک این چارت شما باید مشخص کنید که با چه ماه هایی می توانید ارتباط برقرار کنید و یا به چه فردی نباید وارد رابطه احساسی شوید. ” آنچه شما واقعاً ، واقعاً ، واقعاً ، واقعاً بخواهید ، آن را به دست خواهید آورد.” این یک جمله معروف از کتاب وین دایر می باشد. با کمک این واقعا ها شما می توانید هر آنچه را در زندگی احساسی و مادی خودتان می خواهید به دست بیاورید. در این محتوا در مورد اصول فنگ شویی و چه کاربرد های در زندگی ما می تواند داشته باشد و مدیتیشن چه تاثیر در زندگی انسان ها می گذارد پرداخته ایم.

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

هوروسکوپ ازدواج

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *