X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

جذب انرژی مثبت

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/30
  • تعداد نظر : 0 نظر

همانطور که در طول روز خود حرکت می کنیم ، انرژی را به جهان می فرستیم و انرژی را پس می گیریم. ذهن ، بدن و روح ما از انرژی تشکیل شده است که به بیرون ارتعاش می کند و توسط دیگران احساس می شود. این ارتعاشات در درون ما طنین انداز می شوند و بر ذخایر انرژی خودمان تاثیر می گذارند. به همین دلیل ، ممکن است که در حضور برخی افراد احساس گرما ، آرامش و نشاط داشته باشیم اما در اطراف افراد سرد ، مضطرب و بی انرژی به نظر برسیم. ما این انرژی را با خود حمل می کنیم و نه تنها بر ما ، بلکه بر سایر افرادی که با آنها در تماس هستیم تأثیر می گذارد. برای جذب انرژی مثبت ، می توانید اجرای تکنیک های مدیتیشن را به صورت روزانه و تنها یک ساعت در دستور کار خود قرار دهید. با تمرکز بر روی چاکرا های انرژی ، می توانید جریان انرژی درونی را تنظیم کرده و از نتایج مربوط به مثبت اندیشی بهره ببرید.

 

نکات کلیدی در جذب انرژی مثبت

انرژی خوب ، می تواند احساس خوب بودن ما را تقویت کند ، احساس اضطراب را از بین ببرد و ارتباطات را بهبود بخشد. انرژی بد ، منجر به احساس اختلاف ، درگیری و رنجش می شود. هدف شما باید جذب انرژی خوب و طرد بدی ها باشد. شما می توانید این کار را با بالا بردن سطح انرژی خود و هماهنگ کردن خود با ارتعاشات مثبت انجام دهید. این ساده تر از آن چیزی است که شما ممکن است فکر کنید. با نکات کلیدی که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد ، می توانید ارتعاشات درونی خود را تنظیم کرده و احساس کنید که انرژی مثبت در مسیر شما جریان دارد. لحن افکار خود را تغییر دهید ؛ اما متوقف کردن تفکر منفی می تواند سخت باشد. آسان است که به خود اجازه دهید در بدبینی فرو بروید یا لحن بی تفاوتی به خود بگیرید. اما اگر می خواهید چیزهای خوب را جذب کنید ، باید اجازه دهید که اتمسفر مثبت شما را راهنمایی کند ، نه منفی.

 

از جستجوی اخبار بد یا اغراق در موارد منفی خودداری کنید

همانطور که دالایی لاما می گوید ؛ “وجه مثبت و پتانسیل هر چیزی را ببینید و برای آن تلاش کنید.” فعالانه برای تغییر لحن افکارتان از منفی به مثبت تلاش کنید. برای مثال ، می‌ توانید این فکر را که «من سختی میکشم تا خود را با این وضعیت جدید تطبیق دهم» را به «می‌ دانم با این وضعیت جدید با چالش‌ هایی روبرو خواهم شد ، اما می‌ توانم راه‌ حل‌ های مناسبی را برای مشکلات خود یافته و می‌ دانم که این کار را می‌ کنم» تغییر دهید. به خود اجازه ندهید که در نشخوارهای بدبینانه غرق شوید. از جستجوی اخبار بد یا اغراق در موارد منفی خودداری کنید. افکار منفی را با جملات مثبت اما واقع بینانه جایگزین کنید ؛ این عامل به شما انگیزه کافی را می دهد تا اقدام کنید. ارتعاشات منفی می تواند احساس خوب بودن شما را مختل کرده و شما را از احساسات شاد و رضایت بخش دور کند. این تأثیرات ، می توانند افراد ، مکان ها یا چیزهایی باشند که تأثیر نامطلوبی بر زندگی شما دارند.

 

دایره خود را گسترش دهید

ممکن است افرادی در زندگی شما وجود داشته باشند که برای شادی کلی شما سمی باشند. شاید انتقاد های دائمی آنها ، شما را پایین بیاورد یا متوجه شوید که عادت های بد آنها را انتخاب می کنید. این تأثیرات منفی را قطع کنید و شروع به ایجاد زندگی کنید که می خواهید زندگی کنید. به دنبال تأثیرات منفی در زندگی خود باشید. ممکن است بتوانید به طور کامل از برخی از آنها اجتناب کنید یا آنها را حذف کنید ، که راهی مطمئن برای از بین بردن این تاثیر است. در مورد کسانی که اتمسفر و انرژی منفی دارند ، سعی کنید قرار گرفتن در معرض آنها را محدود کنید و قبل از اینکه با آنها روبرو شوید ، خود را از نظر ذهنی تقویت کرده و با تمرکز بر‌ روی چاکرا ، نتایج شگفت انگیزی را دریافت کنید. دایره خود را گسترش دهید و با انجام تکنیک های مراقبه و مدیتیشن ، از نتایج بی نظیر مثبت اندیشی بهره ببرید. همانطور که سعی می کنید تاثیرات منفی خود را محدود کنید ، مطمئن شوید که شروع به گذراندن زمان با تاثیرات مثبت می کنید.

 

اطراف خود را با افراد مثبت پر کنید

اطراف خود را با افراد مثبت و موفقی که حامی و دلسوز هستند ، پر کنید. با کسانی که انرژی مثبت را با خود به ارمغان می آورند همراه باشید و مطمئن شوید که این روابط را پرورش داده و از آنها محافظت می کنید. انرژی خوب خود را به حلقه خود بیاورید و به ایجاد یک هم افزایی مثبت کمک کنید. به دنبال افرادی باشید که حقیقت را به شما بگویند و همیشه با شما صادق باشند ؛ اما هرگز از روی کینه یا تمایل به پایین آوردن شما. شفقت و مهربانی را در آغوش بگیرید ؛ چرا که اعمال کوچک محبت آمیز می تواند تاثیرات عمیقی بر روی دهنده و گیرنده داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد افرادی که با دیگران مهربان و دلسوز هستند ، از زندگی خود رضایت بیشتری دارند ، از سلامت جسمی و روانی بهتری برخوردارند و روابط قوی تری دارند. بخشیدن انرژی مثبت به دیگران یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد می کند ؛ هر چه بیشتر ببخشید ، در عوض احساسات خوب بیشتری دریافت خواهید کرد.

 

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

مثبت اندیشی 

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

 

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *