X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

درمان سریع افسردگی بعد از تعطیلات

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/21
  • تعداد نظر : 0 نظر

همه تغییرات خلقی دارند ؛ با این حال ، وضعیت عاطفی بسیار پایین (افسردگی) و نوسانات خلقی بسیار بالا (همانطور که در اختلال دوقطبی رخ می دهد) بر نحوه تفکر ، رفتار و عملکرد شما تأثیر می گذارد. افسردگی و تغییرات خلقی ناگهانی می تواند سفر را مختل کند یا باعث عود بیماری در افراد مبتلا به اختلالات خلقی شود. مدیریت استرس سفر ، شناخت علائم هشدار دهنده افسردگی و تغییرات خلقی و دانستن اینکه از کجا باید کمک بگیرید ، کلید یک سفر ایمن هستند. اما گاها ممکن است پس از اتمام یک سفر خوب و دل انگیز ، دچار یک نوسان روحی و کاهش خلقیات شوید که به آن ، افسردگی بعد از تعطیلات می گویند. حتی اگر هیچ سابقه افسردگی قبلی نداشته باشید ، تغییر روال یا یک رویداد محرک ، ممکن است باعث تغییر در وضعیت روانی شما شود. با انجام روتین های روزانه مدیتیشن و درمان با چاکرا ، می توانید بر خلقیات و تفکرات خود غلبه کنید. کافیست که تکنیک مثبت اندیشی را در‌ زندگی خود بکار گرفته و به درمان سریع افسردگی بعد از تعطیلات بپردازید.

 

علائم افسردگی پس از تعطیلات

یک فرد ممکن است پس از بازگشت به خانه یا به یک روال عادی از یک تعطیلات طولانی ، دچار افسردگی بعد از تعطیلات شود ؛ به خصوص اگر یک تعطیلات لذت بخش باشد. هر چه یک سفر بیشتر طول بکشد ، کاهش خلق بعد از تعطیلات ممکن است شدیدتر باشد. به این دلیل است که فرد پس از بازگشت به خانه ، متوجه می‌شود که در مقایسه با فعالیت‌ هایی که در تعطیلات انجام داده‌ است ، روال عادی زندگی اش چقدر خسته‌ کننده و کسالت آور می باشد. هرچه سفر کوتاهتر باشد ، تطابق با یک روال عادی آسان تر است. افسردگی بعد از تعطیلات ممکن است منجر به خستگی ، از دست دادن اشتها ، احساس شدید نوستالژی و در برخی موارد افسردگی شود. برای جلوگیری از این اتفاق ، می توانید به صورت روزانه ، مدتی را صرف مدیتیشن روزانه کرده و ذهن خود را از بی حوصلگی دور کنید. با استفاده از تکنیک مثبت اندیشی نیز می توانید ، بر روی جریان انرژی چاکراها تمرکز کرده و خلق خود را بالا ببرید.

 

روش درمان افسردگی بعد از تعطیلات

به طور کلی ، افسردگی پس از تعطیلات به مرور زمان از بین خواهد رفت. معمولا چند روز طول می کشد اما در موارد شدید ، خلق و خوی می تواند تا چند هفته قبل از از بین رفتن ادامه یابد. روش های سریع‌ تر درمان کاهش خلق بعد از تعطیلات ، این است که فرد تجربیات خود را با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته یا به عکس‌ ها و سوغاتی‌ ها نگاه کند. به عنوان مثال ، اگر کسی در طول تعطیلات خود واقعاً از جت اسکی لذت می برد ، ممکن است جت اسکی خود را برای استفاده شخصی خریداری کند. یکی دیگر از روش های شناخته شده برای درمان این حادثه ، برنامه ریزی یا رزرو تعطیلات بعدی است ؛ این کار باعث حواس پرتی می شود و همچنین چیزی را برای فرد فراهم می کند که منتظر آن باشد. پیشنهاد می کنیم که پس از بازگشت از یک مسافرت جذاب و خاطره انگیز ، حتما خود را با یک کار مشابه و سرگرم کننده مشغول کنید.

 

افسردگی پس از مسافرت چیست ؟

سفر می تواند یک تجربه فوق العاده متحول کننده باشد ؛ اما آیا تا به حال پس از بازگشت از سفر احساس ناراحتی کرده اید ؟ اگر چنین است ، شما در آن تجربه تنها نیستید. افسردگی پس از مسافرت چیست ؟ بسیاری از مسافران ممکن است پس از بازگشت از سفر به خانه احساس ناراحتی یا کاهش خلق کنند. تغییر عادات خواب و غذا خوردن و یا داشتن مشکل در تمرکز غیر معمول نیست. در مسافرت ، روز های خود را با تجربه مناظر و فرهنگ‌ های جدید گذرانده و سپس ، ناگهان به خانه می‌ رسید و دوباره به روال روزانه‌ خود باز می‌گردید ؛ تنظیم آن می تواند سخت باشد. شستن لباس‌ ها ، تمیز کردن ظروف و سایر فعالیتهای روزمره‌ ، می‌ تواند در مقایسه با تجربه‌ های زندگی در سفر (مانند کوهنوردی در هیمالیا یا شنا با گونه های دریایی) ، خسته‌ کننده و بی‌ معنی به نظر برسد. با بکارگیری تکنیک های مثبت اندیشی و تمرکز بر‌ روی چاکرا ، می توانید به این مشکل اساسی غلبه پیدا کنید.

 

بهترین روش های غلبه بر افسردگی پس از تعطیلات

بسیاری از مردم با افسردگی پس از سفر احساس تنهایی می کنند ؛ زیرا به تازگی تغییرات بزرگی را تجربه کرده اند و با روال قبلی و کسل کننده زندگی نمی توانند وفق پیدا کنند. سفر می تواند یک فرار آرامش بخش باشد ، اما همچنین می تواند استرس زا باشد و بر سلامت روان شما تاثیر بگذارد. استرس ناشی از سفر می تواند باعث تغییرات خلقی ، افسردگی و اضطراب شود. سفر می تواند علائم را در افراد مبتلا به بیماری روانی بدتر کند. بهتر است پس از اتمام سفر و بازگشت به خانه ، فضای شاداب مسافرت را برای خود بازسازی کنید. یکی از روش های بی نظیر برای غلبه بر این اتفاق ؛ مرور خاطرات ، عکس ها ، ویدیوها و اجناس خریداری در سفر می‌ باشد. اگر جز افرادی هستید که به انرژی مثبت و پاکسازی ذهن باور دارید ، تکنیک مدیتیشن را فراموش نکنید. با انجام این روش ها ، نه تنها از استرس شما کاسته می شود ، بلکه ذهن خود را برای پذیرش هرچه سریعتر زندگی قبلی نیز آماده می کنید.

 

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

مثبت اندیشی و تکینک های مثبت اندیشی

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *