X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

ماه در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر
ماه در آسترولوژي

ماه در واقع یک قمر است که به دور زمین می چرخد. در زاویه های مختلفی که با زمین می سازد می توان بخشی از ماه را که در جهت خورشید قرار گرفته به صورت حلال یا قرص ماه مشاهده کرد. ماه در آسترولوژی (بیشتر بخوانید: سیارات در آسترولوژي) بیشترین اثر را در زندگی انسان ها دارد چرا که نزدیک ترین سیاره به زمین است. ماه را به معنی تفکر درونی ما تفسیر می کنند و کسی که در این سیاره باشد، احساسات و غرایز عمیقی دارد. ماه می تواند تفکرات ذهنی ما را تحت کنترل خود داشته باشد و مانند یک مادر بر احساسات ما حکمرانی کند. هر یک از سیارات وقتی در یک علامت نجومی خاص قرار گیرند می توانند بیشترین اثر را داشته باشند. علمای آسترولوژی بر این باورند زمانی که ماه در علامت نجومی سرطان قرار گیرد می تواند بیش از همه‌ حالت ها، بر زندگی افراد تأثیرگذار باشد.

همچنین سیارات در علم آسترولوژی علاوه بر اثرگذاری روی زندگی معنوی انسان ها، می توانند بر سلامتی جسم او نیز تأثیرگذار باشند. در این بین ماه در آسترولوژی نیز اثرات قابل توجهی بر سلامتی جسم انسان ها دارد. در ادامه به برخی از این تأثیرات بر بخش های مختلف بدن اشاره خواهیم داشت.

ماه در آسترولوژِی

نشانه‌های ماه در سلامت

همانطور که گفتیم، سیارات و البته ماه در آسترولوژی می توانند بر شرایط زندگی انسان ها در روی زمین اثر بگذارند. قبل از هر چیز باید توجه داشت که ماه طبع سرد و مرطوب دارد و ساختارش ترکیبی از واتا و کافا است. ماه به علت طبع سرد و مرطوبش بر جریان خون، غدد لنفاوی، سینه ها، لوزه ها، صورت و تخمدان ها، اثر می گذارد.

در زمان تولد

چنانچه در زمان تولد، توان کمی در فرد مشاهده شود، می تواند او را در برابر مشکلاتی مثل بی حالی، خواب آلودگی، مشکلات ریوی، مشکلات عصبی، غش و مشکلات گوارشی بسیار متزلزل و بی اراده کند. بر عکس چنانچه توان کافی در موقع تولد داشته باشد، قدرت و اراده او را در برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها از جمله مشکلات روحی و روانی، افزایش می دهد. همچنین چارت تولد نقشه آسمان در لحظه تولد شماست و به شما در زمینه خودآگاهی بسیار کمک میکند. ماه نماد احساسات زیاد انسان است و با وجود مرطوب بودن آن می توان انتظار داشت که او را در برابر برخی مشکلات احساسی، بسیار ناتوان و ضعیف کند و اراده او را از بین ببرد.  

خورشید با طبع گرم خود می تواند او را در این مشکلات یاری رساند و نقش مکمل را برای او بازی کند. برای غلبه بر این نارسایی ها، لازم است با افرادی که در نشانه خورشید متولد شده اند رابطه گرم و صمیمی داشته باشند. بنابراین هر چقدر هم ماه در آسترولوژی برای این افراد روحیات عاطفی عمیقی به وجود آورد، رابطه با افرادی که در خورشید هستند می تواند راه گشای برخی مشکلات پیش آمده برای این افراد باشد.  

نشانه‌های ماه در سلامت

در آرامش و خواب

همچنین ماه نشانه آرامش و خواب است که این امر برای افرادی که دارای روحی آشفته هستند می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. ارتباط برقرار کردن با چنین افرادی می تواند باعث از بین رفتن ناآرامی ها و آشفتگی های درونی آنها شود. یک فرد با نشانه ماه همیشه غرق در احساسات و تفکرات درونی خویش است و در برابر خیلی از بیماری های روحی و روانی با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد و از آنجائیکه به علت سرد بودن آن، بخش های سرد بدن، بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند در نتیجه این افراد بیشتر در معرض بیماریهای خود ایمنی قرار دارند و در برخورد با این بیماری ها بسیار ضعیف و بی اراده هستند.

ماه در آسترولوژی

ماه در آسترولوژی به معنای احساس آدمی است و این یعنی آنچه ما را در برابر رویدادهای منطقی بسیار ضعیف می کند، می تواند در برابر حوادث و اتفاقات احساسی بسیار قدرتمند جلوه دهد. همچنین مدیتیشن ماه کامل نیز برای رهایی از احساسات منفی و دستیابی به آرامش عاطفی مورد استفاده قرار میگیرد. برای اینکه بتوان بر اینگونه مشکلات اختلالی فائق آمد، لازم است کمی روحیه منطق و قدرت تصمیم گیری های عقلانی را در خود تقویت نمود. اگرچه برخی فکر می کنند آنچه طالع آنها برایشان رقم زده است غیر قابل تغییر است، اما به عقیده بسیاری از متفکران زمینه آسترولوژی، این خود انسان است که می تواند آینده خود را تغییر دهد. بنابراین با قرار گرفتن در هر یک از سیارات آسترولوژی، نباید این توهم در شما ایجاد شود که آینده شما از قبل تعیین شده است، بلکه باید با توجه به خصوصیات مثبتی که طالع شما برایتان رقم زده است و توجه به نکات منفی که در شما وجود دارد سعی در ایجاد تغییرات مثبت در خود داشته باشید.

نشان ماه در آسترولوژی

به طور خلاصه ماه در آسترولوژی نشانه احساسات عاطفی است. این باعث می شود در برابر رفتارهای منطقی بسیار ضعیف باشند. از طرفی آدم هایی که طالعشان در ماه باشد، مانند مادر در خانه بر عواطف ما حکمرانی می کنند. بسیاری از اعمال روحی و روانی به خاطر نزدیکی زیاد ماه به زمین، در وجود این انسان ها بسیار عمیق است و باعث می شود این افراد بسیار درونگرا باشند و در روابط اجتماعی نتوانند به نحو احسن اهداف خود را دنبال کنند.

پیشنهاد مطالعه: چارت احساسی چیست؟

ماه در آسترولوژی علاوه بر روح و روان آدمی بر جسم او نیز تأثیر می گذارد. از آنجائیکه طبع ماه سرد و مرطوب است، مشکلات خونی، غدد لنفاوی و اختلالات سیستم خودایمنی از جمله مشکلاتی است که در این افراد مشاهده می شود. برای اینکه بتوان این مشکلات را در وجود خود حل کرد، می توان با افرادی که در طالع آنها خصوصیات مکمل، وجود دارد رابطه داشت. چرا که این افراد با روحیه ای مکمل خصوصیات شما باعث می شوند تا شما به راحتی به سمت تکامل و رشد خود قدم بردارید. در پایان باید به این نکته توجه داشت که ماه در آسترولوژی هر اندازه هم که بر روح و جسم شما تأثیر بگذارند، در نهایت این شما هستید که باید برای رسیدن به موفقیت، تلاش کنید و بر خصوصیات منفی وجود خود غلبه کنید.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *