X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

بهترین راه برای کاهش روند پیری

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/22
  • تعداد نظر : 0 نظر

برای جلوگیری از پیری ، باید از عادت هایی که می توانند این روند را تسریع کنند اجتناب کنید. سعی کنید عادات غذایی خود را دوباره ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، آیا آنتی اکسیدان کافی دریافت می کنید ؟ در غیر این صورت ، این عامل می تواند به سلول های پوست ، به دلیل رادیکال های آزاد آسیب برساند که منجر به پیری پوست می شود. یکی دیگر از مواردی که باید از آن اجتناب کنید سیگار کشیدن و نوشیدن الکل است که می تواند تأثیرات شدیدی بر سلامت و ظاهر شما داشته باشد. سیگار کشیدن ، می تواند باعث ایجاد خطوط و چین و چروک شود. باعث می شود پوست شما کدر و کمتر جوان به نظر برسد و به طور کلی پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید. در نهایت ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون ضد آفتاب خودداری کنید. روش ها و تکنیک های مدیتیشن و درمان چاکرا را به هیچ عنوان فراموش نکنید ؛ چرا که مثبت اندیشی ذهن ، جز بهترین راه برای کاهش روند پیری می باشد.

 

آیا می توان پیری را معکوس کرد ؟

برای قرن ها ، مردم نگران پیری بوده اند. ما همیشه به دنبال چشمه جوانی یا راه جدیدی برای معکوس کردن پیری هستیم. اما آیا می توان پیری را معکوس کرد ؟ بیایید به آنچه که تحقیقات نشان می دهد نگاه کنیم. شما نمی توانید به طور کامل پیری را معکوس کنید ؛ چرا که این بخشی طبیعی از زندگی است. با این حال ، ممکن است بتوانید با اتخاذ یک سبک زندگی سالم ، سرعت آن را کاهش داده و به پیشگیری از بیماری های مرتبط با افزایش سن کمک کنید. این روش ، شامل عاداتی مانند خوردن یک رژیم غذایی سالم ، مالیدن کرم ضد آفتاب هر روز و ورزش کردن است. همه این موارد می تواند به کند کردن پیری و ایجاد ظاهری جوان تر کمک کند. از نظر درونی ، عادات سالم همچنین می‌ توانند تضمین کنند که سن بیولوژیکی شما ، عقب تر از سن تقویمی شما باقی می‌ ماند. انجام ورزش ها و تکنیک های مدیتیشن و چاکرا تراپی ، از دیگر عواملی است که به مثبت اندیشی ذهن و آرامش مغز شما کمک می کند.

 

انجام تکنیک های مراقبه و مدیتیشن

به عبارت دیگر ، روش هایی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا جوان تر از آنچه هستید به نظر برسید و احساس کنید. بیایید کمی جزئیات بیشتری در مورد پیری و مراحل بالقوه برای معکوس کردن پیری وارد کنیم. پیری چیست ؟ پیری می تواند ناشی از طیف گسترده ای از منابع فیزیکی و روانی باشد ؛ مانند نگرانی در مورد اقتصاد خانواده ، آینده فرزندان و غیره ؛ اما روند اصلی پیری یکسان است. بدن ما از میلیون ها سلول تشکیل شده است که این سلول ها ، به طور مکرر به تکثیر خود ادامه می دهند. با این حال ، یک سلول دارای مقدار مشخصی از عمر است که می تواند قبل از مرگش تمام شود. بنابراین ، همانطور که سلول های بیشتری در سراسر بدن آسیب می بینند ، علائم پیری را نشان می دهید. با انجام تکنیک های مراقبه و مدیتیشن تنها به مدت ۱ ساعت در روز ، می توانید سلولهای خود را در برابر پیر شدن حفاظت کنید.

 

تاثیر رژیم غذایی در کاهش روند پیری

در حالی که پیری در تمام اندام های بدن شما اتفاق می افتد ، پوست شما یک نمونه بصری عالی از چگونگی پیشرفت پیری است. وقتی جوان هستید ، بدن شما برای ترمیم سلول های آسیب دیده پوست مشکلی ندارد. با این حال با افزایش سن ، سیستم ترمیم به اندازه گذشته کارآمد نیست ، پوست شما نازک‌ تر می‌ شود ، کلاژن را از دست می‌ دهد و شروع به دیدن خطوط و چین و چروک‌ های ظریف می‌ کنید. سایر نشانگرهای پیری پوست عبارتند از ؛ هایپر پیگمانتاسیون ، لکه های تیره ، لکه های خورشیدی و بافت و رنگ ناهموار. جای تعجب نیست که تغذیه سالم ، می تواند به شما کمک کند تا عمر طولانی تری داشته باشید. مطالعات متعدد نشان داده‌ اند که خوردن میوه‌ ها و سبزیجات بیشتر ، مانند رژیم غذایی مدیترانه‌ ای ، می‌ تواند خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی ، دیابت ، اختلالات مغزی و سایر خطرات پزشکی را کاهش دهد. با این حال ، از تاثیرات مثبت اندیشی ، چاکرا تراپی و مدیتیشن نیز نباید غافل شد.

 

کم هزینه ترین روش کاهش روند پیری

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که تا ۸۰ درصد از تغییرات پیری در پوست شما ، ممکن است در واقع به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش باشد و نه فقط پیر شدن. آسیب های ناشی از نور خورشید ، باعث ایجاد علائمی از پیری زودرس می شود ؛ مانند خطوط و چین و چروک های ظریف ، لکه های تیره (یا لکه های پیری) ، رگه های عنکبوتی و ناهمواری پوست. همچنین خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب (SPF 30 یا بالاتر) ، می تواند به جلوگیری از آسیب خورشید کمک کند و در نتیجه از پیری زودرس جلوگیری کند. تمامی این موارد ، راهای جهت کاهش روند پیری می باشند اما بهترین و کم هزینه ترین روش کاهش روند پیری ، روی آوردن به مراقبه و مدیتیشن و انجام فعالیت های تمرکزی بر روی چاکراهای انرژی می باشد. با انجام این حرکات و ورزش ها ، می‌ توانید تفکری آرام و مملو از مثبت اندیشی را تجربه کنید.

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

مثبت اندیشی و تکینک های مثبت اندیشی

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

 

 

 

 

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *