X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

مرکوری در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر
مرکوری در آسترولوژي

آسترولوژی یکی از قدیمی ترین علوم بشر است که در مورد حرکت سیارات و ستارگان و تأثیر این حرکت ها بر زمین و رویدادهای آن، اشاره دارد. در آسترولوژی هر سیاره منظومه شمسی نماد و سمبل یک ویژگی برای زمینیان است. عطارد یا مرکوری در آسترولوژی (بیشتر بخوانید: سیارات در آسترولوژي) نیز تأثیر خاص خود را در رویدادها و عواقب مربوط به زمین دارد. در استوره ها آمده است که مرکوری با بال هایی از آسمان و از طرف خدایان به زمین می آید و به آدمی فرمان می دهد که سحن بگوید. همانطور که می دانیم آسترولوژی علم تأثیر سیارات و ستارگان کیهانی بر زندگی آدمیان روی کره زمین است و حال باید ببینیم که مرکوری به عنوان یکی از این سیارات، چه تأثیری بر زندگی و تحولات انسان ها بر روی زمین دارد.

مرکوری در آسترولوژی یعنی فکر و اندیشه آدمی و هر چیزی که با آن مرتبط باشد. در واقع وقتی کسی در زمان قرار گرفتن مرکوری در ماه خاصی متولد شود، یعنی می توان انتظار داشت این فرد به خصوصیاتی که مرکوری به او می بخشد، رفتار خواهد کرد. بنابراین او فردی متفکر و اندیشمند خواهد شد. می توان انتظار داشت که او یک نویسنده می شود.

خصوصیات رفتاری متولدین مرکوری

خصوصیات رفتاری متولدین مرکوری

متولدین مرکوری یا عطارد صاحب ارتباطات قوی، اهل تفکر و خردمند هستند. آنها در ایجاد رابطه با دیگران بسیار موفق هستند و بنابراین می توانند انسان هایی موفق در زمینه مشاغل گوناگون شوند. ذهن خلاق، جست و جوگرانه و مثبت اندیشی دارند و غالبا به دنبال یافتن موضوعات جدید هستند. به سرعت یاد می گیرند و در یادگیری هرگز خسته نمی شوند. این افراد قبل از هر کاری همه جوانب کار را می سنجند و با درایت زیاد تصمیمات بهتری در زندگی می گیرند. از آنجائیکه مرکوری در آسترولوژی می تواند نماد پیام آوری باشد بنابراین می توان گفت متولدین این سیاره می توانند پیام آوران خردمندی و تفکر برای آدمیان باشند. آن ها می دانند که چه چیزی مهم است و چه چیزی را باید بیشتر مورد توجه قرار داد. به کارهای کوچک اهمیتی نخواهند داد و بیشتر کارهای اساسی و با اهمیت را مورد توجه خود قرار می دهند.

از لحاظ بحث احساسات، مرکوری در پیشگویی با آسترولوژی تأثیرات خیلی مثبتی بر روی زندگی انسان ها ندارد. در مواجهه با مشکلات روحی بسیار متزلزل هستند و زیاد نمی توانند رفتارهای احساسی دیگران را درک کنند. هر چند این فرآیند به طور کامل و قطعی صادق نیست اما به طور نسبی می توان چنین انتظاری را داشت. آنها در درک مفاهیم عقلی نسبت به درک رفتارهای احساسی، بسیار بهتر عمل می کنند و هرگز نباید از آنها انتظار چیزی بیشتر از آن را داشت.

 

مشاغل مناسب متولدین مرکوری

مشاغل مناسب متولدین مرکوری

همانطور که پیش از این اشاره شد، مرکوری سیاره تفکر و اندیشیدن است و از اینرو کسانی که در این سیاره قرار بگیرند دارای قدرت تحلیل و استنباط خواهند بود و می توانند کارهای تحلیلی خوبی انجام دهند. آنها روحیه بالایی برای انجام کارهای فکری دارند و در انجام این کارها به هیچ عنوان خسته نمی شوند. آگاهی از وضعیت مرکوری در چارت تولد شما می‌تواند به شما در پیدا کردن شغل مناسب تان کمکتان کند. شغل های مناسب متولدین مرکوری به علت داشتن روحیه کاری بالا و انجام دادن کارها با تلاش و پشتکار زیاد، متنوع است که از آن جمله می توان به کارهای تدریس و تحقیقی، دبیری، استاد دانشگاهی، نویسندگی، کار سخنرانی و تبلیغاتی، دیپلمات یا سیاستمداری، روزنامه نگاری، وکالت و … اشاره کرد. 

مرکوری در آسترولوژی نشانه تبحر بالا در تفکر و اندیشه است و کسانی که در این سیاره متولد شده اند متفکران و نویسندگان خوبی خواهند بود و در شغل هایی که تلاش زیادی را می طلبد موفق خواهند شد اینگونه افراد در کارهای آموزشی و تحقیقاتی موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد همچنین در شغل های هتلداری و نویسندگی نیز از تبحر بالایی برخوردارند. اگرچه بیشتر توانایی آنها در کارهای فکری و عقلانی است اما در کارهای هنری نیز می توانند موفق باشند، به عبارت دیگر آنها هنرمندان لایقی نیز می توانند بشوند اما زیاد در این زمینه پیشرفت نخواهند کرد.

چنانچه کاری را شروع کنند به راحتی دست از انجام آن کار بر نخواهند داشت و تا پایان کار آن را پی خواهند گرفت. سماجت و لجبازی یکی از اخلاق های عمده این گونه افراد است هرچند در بدست آوردن چیزی برنامه ریزی معینی ندارند، اما تلاش آنها برای به دست آوردن آن تحسین برانگیز است.

ایجاد رابطه با متولد مرکوری

ایجاد رابطه با متولد مرکوری

از آنجائیکه متولدین مرکوری بسیار حراف و سخنور هستند، می توانند مجلس را به اصطلاح گرم کنند و به راحتی دیگران را به خودشان جذب کنند. اما در ایجاد رابطه با اینگونه افراد باید دقت کرد که آنها هر گز آرام و قرار ندارند و ممکن است زود از کوره در بروند. این امر باعث می شود کسانی که اهل دیده شدن نیستند در کنار اینگونه آدم ها احساس خوبی نداشته باشند. اما می توانند برای کسانی که روحیه نوع دوستی بالایی دارند و امکان ایجاد ارتباط با دیگران را ندارند، مکمل و همراه خوبی باشند. چون اهل فکر و تصمیمات منطقی هستند، با کسانی که در زندگی هدف مشخصی ندارند و نمی توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند به ناسازگاری و تنش خواهند رسید. بهتر است در برخورد با این افراد حد اعتدال را رعایت نمود و سعی کنید بیشتر آنها را درک کنید و به تصمیماتشان احترام بگذارید.

خلاصه اینکه مرکوری در آسترولوژی نماد خصوصیاتی است که شخص دارنده آن، فردی واقع گرا است و قبل از انجام کارها به خوبی جوانب مثبت و منفی آنها را می سنجد و بعد تصمیم به انجام کار درست می گیرد. اهل تفکر و تعقل است و در مواجهه با مشکلات به سادگی از آنها عبود می کند. ایجاد رابطه با این افراد در برخی مواقع باعث بروز اختلالاتی خواهد شد که بهتر است با احتیاط با آن موضوع برخورد کرد.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *