X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

راه های رسیدن به مثبت اندیشی و تکنیک های مهم آن

  • نویسنده : admin-seo
  • تاریخ نوشته : 2022/03/12
  • تعداد نظر : 0 نظر
راه های رسیدن به مثبت اندیشی و تکنیک های مهم آن

در ابتدای مقاله شما می بایست با مفهوم مثبت اندیشی آشنا شوید یک طرز فکر غلطی اکثر افراد دارند، که مثبت اندیشی به معنای نبود مشکلات می باشد. در واقعیت این گونه نیست مثبت اندیشی نبود ،مشکل و داشتن رفاه کامل نیست بلکه یک نوع سبک زندگی می باشد؛ که با وجود تمام مشکلات انسان می بایست حس و حال خود را خوب نگه دارد و نسبت به مشکلات زندگی خوش بین باشد.انسان ها می توانند با مثبت اندیشی و مدیتیشن زندگی آرام و شادتری داشته باشند؛ این سبک از زندگی دارای مزایای زیادی می باشد. از حمله این مزایا می توان به : جمله کاهش استرس، میزان افسردگی کمتر، بهبود سیستم ایمنی بدن و غیره اشاره کرد اما مهم ترین مزیت مثبت اندیشی افزایش طول عمر انسان می باشد. چرا که با نبود استرس و اضطراب بدن انسان سالم تر می ماند.

مثبت اندیشی

راهکارها، تکنیک ها و روش های تقویت مثبت اندیشی:

تکنیک و روش های تقویت مثبت اندیشی فراوان است، در این بخش به چند مورد مهم آن اشاره خواهیم کرد.

روزتان را با احساسات مثبت آغاز کنید

اولین راهکار برای مثبت اندیشی داشتن احساسات خوب در آغاز روز می باشد. شاید برای شما در طول عمرتان پیش آمده باشد که روز هایی که با حال خوب آغاز می کنید؛حس و حال بهتری دارید و موفقیت های زیادی کیب کرده اید. برای داشتن یک روز عالی می توانید به هوروسکوپ نیز مراجعه کنید.
بنابراین بهتر است به محض بیدار شدن جلوی آینه رفته و به خود نگاه کنید و به خودتان بگویید ،که امروز بهترین روز و عالی ترین روز شماست. بعد از گذشت چند روز از این تمرین به معجزه آن پی خواهید برد . در علم آسترولوژی آمده است که اگر روز خود بد آغاز کنید تا پایان شب روز بدی خواهید داشت.

شکرگزاری کنید

اهمیت و تاثیر شکرگذاری را همه می دانند؛ بنابراین بهتر است که در طول روز بابت تمام نعمت هایی که خداوند به شما داده است شکرکذاری کنید. این امر باعث شده تا نعمت های شما زیاد شود و همچنین شما احساس خوشبختی و امنیت کنید. اگر شکرگذاری را در ابتدای روز انجام دهید باعث می شود تا روز خود را با انرژی و حال خوب آغاز کنید و تا پایان روز این حال خوب را به همراه داشته باشید. بهتر است شکرگذاری را مدام هر روز انجام دهید.

از صفات و ویژگی های مثبت خود لیست تهیه کنید

یکی از راهکار های مثبت اندیشی نوشتن ویژگی و صفات خوب خودتان می باشد، این کار بسیار برای افراد افسرده توصیه می شود؛ شما می بایست یک لیستی از کار ها و ویژگی های خوبتان تهیه کنید. این امر باعث شده تا نسبت به خودتان حال خوبی داشته باشید و از تفکرات منفی راجب خودتان دوری کنید. یکی از نکات مهم مثبت اندیشی دوست داشتن خودتان می باشد. در چارت تولد ویژگی های متولدین هر ماه آمده است در صورت نداشتن حضور ذهن می توانید از آن استفاده کنید.

گذشته و آینده را رها کنید

بهترین راهکار برای مثبت اندیشی و داشتن حال خوب زندگی کردن در زمان حال می باشد. اتفاقات بدی که در گذشته افتاده را فراموش کنید و اتفاقاتی که می خواهد، در آینده رخ بدهد را نیز از ذهنتان بیرون ببرید چرا که مطئن نیستید آینده ای وجود دارد یا خیر. در علم آسترولوژی نیز آمده است که برای داشتن آرامش می بایست گذشته و آینده را رها کنید.

برای مثبت اندیشی از هر گونه تفکر قطبی شده اجتناب ورزید

تفکر قطبی که به آن تفکر سیاه و سفید می گویند بهتر است از این نوع تفکر دوری کنید. یعنی یا یک اتفاق امکان پذیر است یا خیر برای مثال ممکن است، فردی آزمون داشته باشد اما از ترس به امتحان نرود. این کار بسیار غلط است بهتر است به آزمون رفته و شانس خود را امتخان کند یا قبول می شود و یا قبول نمی شود؛ ترس بزرگ ترین دشمن یک انسان است. بنابراین بهتر است بدون ترس از نتیجه ای کاری که می خواهید انجام دهید را نداشته باشید.

مثبت اندیشی

با افرادی که مثبت اندیشی دارند، دوست و همراه شوید

یک مثال قدیمی وجود دارد که شما شبیه پنج نفر افراد زندگیتان می شوید؛ بنابراین خیلی می بایست مراقب دوستان و همراهان زندگیتان باشید چرا که کیفیت و طرز فکر شما وابسته به دوستانتان می باشد. بهتر است با افرادی معاشرت کنید که طرز فکر مثبتی داشته و سبک زندگی شاد و بدون غصه داشته باشند؛ این امر باعث شده تا شما نیز زندگی شادتری داشته باشید. چارت احساسی این را نشان می دهد که مثبت اندیشی تاثیر بسزایی در شاد بودن دارد.

مدیتیشن کنید

مدیتیشن و یا مراقبه روش هایی می باشد که افراد با انجام آن از استرس و اضطراب دوری می کند. مدیتیشن دارای روش های مختلفی می باشد؛ که یکی از این روش ها باز کردن چاکرا ها می باشد. چاکراهای بدن انسان نقاط دریافت و خارج شدن انرژی می باشد ،با مدیتیشن انرژی زیادی از طریق چاکراها دریافت می کنید.

برای داشتن آرامش در زندگی بهتر است از سبک زندگی مثبت اندیشی استفاده کنید ؛چرا که در این سبک با وجود مشکلات متعدد شما زندگی شادتری خواهید داشت. مثبت اندیشی دارای راهکار های بسیاری می باشد که در این مقاله به برخی از آن ها پرداختیم یکی از این راهکار ها مدیتیشن کردن می باشد. مدیتیشن به کار هایی می گویند که انسان با انجام آن حس خوب پیدا کرده و از اضطراب و استرس دور می شود. برای داشتن آرامش در زندگی ازدواج موفق بسیار حائز اهمیت می باشد بنابراین بهتر است از چارت ازدواج و هوسکوپ ازدواج نیز بهره ببرید.

مطالب کاربردی :

هوروسکوپ ازدواج

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *