X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

سابلیمینال چیست؟

  • نویسنده :
  • تاریخ نوشته : 2024/06/08
  • تعداد نظر : 0 نظر
سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال در واقع نوعی پیام به ضمیر ناخودآگاه است که باعث افزایش انرژی بدن و مثبت اندیشی می‌شود و همین امر باعث می‌شود که توانایی فرد در مقابله با مشکلاتی که دارد، افزایش پیدا کند. این روش تا به حال توانسته است برای کسانی که از بیماری افسردگی رنج می‌برند، گزینه مناسبی باشد. سترن؛ این روش برای درمان اضطراب بالا یا مشکلات توجه گزینه خوبی است. به صورت کلی، این روش درمانی و چاکرالوژی می‌تواند انرژی بدن را افزایش دهد و در عین حال، آرامش، توازن و تعادلی را در بدن به وجود بیاورد.

معرفی سابلیمینال

سابلیمنتال که به آن محرک‌های زیر آستانه‌ای نیز گفته می‌شود، در قالب یک تصویر یا ویدیو به افراد القا می‌شود. ممکن است بخش آگاه انسان نتواند آن را درک کند یا آن را بفهمد، اما ضمیر ناخودآگاه با آن ارتباط برقرار می‌کند و همین امر باعث قدرت و اثربخشی این روش شده است. اولین بار این روش در سال 1950 به کار برده شد و در میان روش‌های مناسب برای متقاعدسازی دیگران به کار گرفته می‌شد. پس از آن، این روش وارد حوزه‌های دیگری شد و امروزه، مورد توجه افرادی قرار دارد که می‌خواهند به کارکرد درونی خود کمک کنند.

انواع سابلیمینال

وقتی سوال سابلیمینال چیست؟ مطرح می‌شود، ممکن است شما بخواهید با انواع آن آشنا شوید. به طور کلی، دو نوع سابلیمنال وجود دارد که یکی صوتی و یکی تصویری است. از این دو روش در تبلیغات استفاده می‌شود و دارای اثربخشی بسیار زیادی بر آسترولوژی مالی افزایش فروش هستند. زیرا محرک‌هایی را برای مخاطب ارسال می‌کنند که به وسیله اعصاب حسی و خودآگاه درک نمی‌کند، بلکه آنها را از طریق ناخودآگاه خود دریافت می‌کند.

سابلیمینال

سابلیمینال‌های صوتی می‌توانند پیام را در یک موسیقی پس زمینه آرامبخش مانند صدای طبیعت پخش کنند و گاهی نیز پیام‌ها به صورت برعکس در یک صوت ضبط می‌شوند که باید آنها را از آخر به اول گوش دهید تا بتوانید پیام را دریافت کنید. ممکن است به صورت خودآگاه به این پیام‌ها پی نبرید، اما ناخودآگاه شما بی‌شک آن را درک خواهد کرد. در سابلیمینال تصویری پیام‌های به صورت ظریف در لابه‌لای تصاویر گنجانده می‌شوند که با یکبار مشاهده آن را درک نمی‌کنید، اما ضمیرناخودآگاه شما به خوبی آن را دریافت و درک می‌کند.

مطلب پیشنهادی: مدیتیشن

کاربرد سابلیمینال

در ادامه پاسخ به سوال سابلیمینال چیست؟ باید به این سوال نیز بپردازیم که کاربرد سابلیمینال چیست؟. بهتر است بدانید این روش برای کسانی پاسخگو است که مغزشان نیز آمادگی پذیرش آن را دارد. به طور مثال، تصور کنید شما گرسنه نیستید و اصلا تمایل ندارید غذایی مصرف کنید. اگر در همین حال پیامی به شما ارسال شود که پاپ کورن بخورید، آن را نادیده خواهید گرفت. همین امر باعث شده است که برخی از افراد سابلیمنتال را یک روش بی‌اثر بدانند.

اما درواقع مسئله این است که آنها با اصل عملکرد آن آشنایی ندارند. این روش معمولا برای بهبود سبک زندگی کارآیی دارد و می‌تواند به درمان مشکلات روانی از جمله افسردگی و اضطراب کمک کند. بسیاری از افراد توانسته‌اند با استفاده از این روش به کاهش و کنترل دردهای مزمن خود کمک کنند.

روش ساخت سابلیمینال

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که روش ساخت سابلیمینال چیست؟. برای اینکار می‌توانید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • ابتدا خواسته‌ها و نیازهای خود را یادداشت کنید و ذهن‌تان را باز بگذارید.
  • آنچه را که تمایل دارید به آن دست پیدا کنید، بنویسید. 
  • در این مرحله باید نوشته‌های خود را به صوت تبدیل کنید. 
  • می‌توانید در پس این صوت به موارد آرامبخش گوش دهید. 
  • به این صوت‌ها گوش دهید و تلاش کنید ذهن خود را به سمت آن معطوف سازید. 

تمامی این روش‌ها نیاز به صرف زمان و وقت دارند و شما باید خود را برای ورود به این مسیر آماده سازید. 

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *