X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

تکنیک آرامش فوری مغز بدون هیچ زحمت

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2022/10/20
  • تعداد نظر : 0 نظر

در دنیای پر سر و صدا و ناراحت کننده امروز ، یافتن آرامش و سلامت درونی می تواند دشوار باشد. دی مارکز ، سه تکنیک کلیدی را بررسی می کند که می تواند به شما کمک کند ؛ ذهن آگاهی ، کار در سایه و پرورش آرامش. درست است که تاریخ بشر همیشه با رویداد های ناخوشایند عجین شده است ؛ اما شاید شما هم در این احساس شریک باشید که این روزها ، مملو از درگیری ، نفرت و خشونت می باشد. احساس اینکه واقعا نمی دانید چه اتفاقی برای دنیا می افتد بسیار ناراحت کننده است و می تواند آرامش و شادی درونی شما را تهدید کند. برای داشتن یک‌ زندگی خوب ، نیاز دارید تا تکنیک آرامش فوری مغز بدون هیچ زحمت را فرا گرفته و در قسمت های مختلف زندگی از آن استفاده کنید. مدیتیشن ، یکی از روش های فوق العاده برای کاهش استرس و تنش و رسیدن به آرامش درونی می باشد. با اجرای این تکنیک ها ، می توانید بر روی چاکرا های خود کار کرده و به دریای از انرژی و مثبت اندیشی دست پیدا کنید.

 

 

نقش ذهن آگاهی در کنترل فوری مغز

 

کارهایی وجود دارد که می توانید برای مقابله با احساسات ناخوشایند زندگی انجام دهید. در این مقاله ، ایده هایی وجود دارد که چگونه می توانید آرامش درونی را بدون توجه به اینکه دنیای اطراف ما چقدر نامطمئن است ، تقویت کنید. یافتن آرامش فوری مغز هنگام برخورد با نفرت و خشونت ، نیاز به تمرین و تمرکز بالا دارد که با انجام روش های مختلف مدیتیشن و مراقبه می توانید به آن دست پیدا کنید. یافتن راه هایی برای ارتقای آرامش درونی نیاز به اقدام آگاهانه دارد. اولین پیشنهاد ما برای کنترل فوری مغز و رسیدن به آرامش ، تمرین ذهن آگاهی است. نه فقط به دلیل توانایی آن در تغییر خود درونی ، بلکه به این دلیل که می تواند درک شما از جهان را نیز تغییر دهد. در واقع ، مطالعات علمی نشان داده‌ اند که تمرین منظم ذهن‌آگاهی به نظر می‌ رسد که آمیگدال (بخشی از مغز که احساسات ترس را کنترل می‌ کند) را کوچک می‌ کند ؛ در حالی که در همان زمان قشر پیش پیشانی را فعال می‌ کند که با تصمیم‌ گیری و آگاهی مرتبط است.

 

 

انجام روزانه چند دقیقه مدیتیشن

 

همه اینها به این معنی است که ذهن آگاهی می تواند به ما کمک کند تا به جای واکنش ساده به محرک ها ، احساسات خود را کنترل کنیم. همچنین به ما کمک می کند تا در مورد آنچه در اطراف ما و همچنین در درون ما می گذرد ، قضاوت متعادل تری داشته باشیم. وقتی نوبت به یافتن آرامش و امنیت درونی می رسد ، پیشنهاد دوم ما این است که به کارهای سایه بپردازید. این عمل تحول آفرین ، بر این ایده استوار است که احساسات و ادراک ما درباره خودمان ، بر احساس و رفتار ما نسبت به دیگران تسلط دارد. سایه «شما منفی» یا «سمت تاریک شما» است. با کار در سایه ، به جای فشار دادن آن به پشت ذهن یا سرکوب آن ، باید آن را کشف کنید. با رسیدن به این شناخت ، می توانید تکنیک آرامش فوری مغز بدون هیچ زحمت را فرا گرفته و از آن استفاده نمایید. انجام روزانه چند دقیقه مدیتیشن و چاکرا تراپی ، می تواند نقش موثری در سیستم مغزی و مثبت اندیشی شما داشته باشد.

 

 

 

با سایه خود ارتباط برقرار کنید

 

کار کردن بر‌ روی چاکراها و مسیر های انرژی در بدن ، به شما کمک می کند تا در مورد تعصبات و باورهای غلط خود بیشتر بدانید. با سایه خود ارتباط برقرار کنید و با آن مکالمه برقرار کنید. در بیشتر موارد ، سایه شما احساسات منفی را نگه می دارد تا از شما در برابر آسیب محافظت کند. آیا می‌ توانید روش های دیگری برای رسیدن به همان هدف بدون گرفتار شدن در یک دایره منفی یا بدون سرزنش دیگران پیدا کنید ؟ به یاد داشته باشید که صلح ، هدفی نیست که بتوان از طریق رسانه‌ های خاصی به آن رسید ؛ بلکه صلح خود وسیله است. به عبارت دیگر ، با نشان دادن مهربانی و توجه به جسم و ذهن خود ، از آرامش برای ایجاد آرامش درونی استفاده کنید. از این تکنیک ، می توانید برای غلبه بر استرس و مشغله های ذهنی خود استفاده کنید. ثابت شده است که مراقبه محبت آمیز ، باعث کاهش انتقاد از خود ، ترویج صلح با خود و دیگران و ایجاد احساسات مثبت نسبت به غریبه ها می شود.

 

 

واکنش منطقی به رویدادها

 

پرورش آرامش ، می تواند به شما کمک کند تا آرامش درونی و همچنین صلح با دنیای خارج را پیدا کنید. واکنش منطقی به رویدادها و افکار مثبت و منفی ، می تواند توانایی شما برای دستیابی به حالتی از ذهن که تحت تأثیر تعصب قرار نمی گیرد را گسترش دهد. پیدا کردن راه‌هایی برای آرامش ذهنی ، نیازمند اقدامی آگاهانه است. اساساً برای خلع سلاح دنیای بیرون ، ابتدا باید دنیای درون را خلع سلاح کنید. به این معنی که با استفاده از تکنیک های آرامش فوری مغز ، مغز خود را در حالتی قرار دهید که فورا فرمان آرامش را بپذیرد. رسیدن به این سطح و درجه ، تنها زمانی میسر است که تکنیک های مدیتیشن ، مثبت اندیشی و تسلط بر چاکراهای انرژی را در زندگی روزانه خود بکار بگیرید. پرورش آرامش ، شامل سیم کشی مجدد مغز از طریق تمرین آگاهانه است. یوگا (به ویژه یوگای سپاسگزاری) ، شرایط ایده آلی را برای کار در این زمینه فراهم می کند.

 

مطالب کاربردی :

مدیتیشن چیست؟

مثبت اندیشی و تکینک های مثبت اندیشی

چاکرا چیست و کجای بدن قرار دارد؟

چارت ازدواج

چارت احساسی

چارت ترانزیت

مدیتیشن ماه کامل

چارت تولد

هوروسکوپ

چاکرالوژی

آسترولوژی چیست

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *