X

عزیزان لطفا موقع خرید فیلتر شکن خود را خاموش کنند .


دوستان عزیز لطفا پس از خرید به حساب کاربری خود رفته و در قسمت دانلود ها فایلهای خود را اجرا و یا دانلود کنید. درصورت بروز مشکل با صبر وحوصله با مدیر سایت تماس گرفته و مشکل را بیان کنید، تا رفع شدن مشکل صبور باشید.

ونوس در آسترولوژي

  • نویسنده : کیوان هجرتی
  • تاریخ نوشته : 2023/01/03
  • تعداد نظر : 0 نظر
ونوس در آسترولوژي

آسترولوژی علم تأثیر حرکت سیارات آسمانی بر روی زندگی انسان ها بر روی کره زمین است. هر یک از سیارات اثر خاصی بر زندگی انسان ها دارند. از جمله این سیارات (بیشتر بخوانید: سیارات در آسترولوژي) می توان به ونوس یا زهره اشاره کرد که سیاره عشق و عاشقی نامیده می شود. ونوس در آسترولوژی نماد عشق، زیبایی، لذت بردن و ثروت است. در کل عامل ایجاد رابطه با جنس مخالف و یا هر کس دیگری است چه همسر شما باشد و یا دوستتان. این رابطه بین افراد داخل محیط کاری نیز می تواند به وجود آید و هیچ محدودیتی برای آن قائل نمی شوند.

آنچه مسلم است تأثیر ونوس در ایجاد رابطه عاشقانه و یا رابطه دوستی و کاری بیش از هر سیاره دیگری است. این سیاره باعث گسترش شادی و مهربانی در بین مردم می شود و به آدمیان می آموزد که به یکدیگر عشق بورزند و با هم مهربان باشند. باعث جذب شدن دیگران از اثراتی است که ونوس برای ما به ارمغان می آورد. حال به خصوصیات افرادی که تولد آنها تحت تأثیر این سیاره قرار گرفته است، می پردازیم.

خصوصیات متولدین ونوس

خصوصیات متولدین ونوس

اشاره کردیم که ونوس در آسترولوژی نماد عشق و زیبایی است. افرادی که در این سیاره قرار بگیرند، سرشار از عشق و عشق ورزیدن به دیگران هستند و اگر از زیبایی ظاهری برخوردا نباشند اما زیبایی درونی آنها دیگران را مجذوب خود خواهد کرد. این افراد سعی می کنند همیشه محبت و مهربانی را در وجود دیگران رشد دهند و در این کار نیز اغلب موفق خواهند شد. به هنر و زیبایی های آن بسیار علاقه مند هستند و نمی توانند از آن دل بکنند. از جمله کارهایی که علاقه دارند می توان به هنر، رقص، موسیقی و ادبیات نام برد.  

این افراد غالبا برونگرا هستند و دوست دارند خود را به همگان ابراز کنند. به علت داشتن روحیه فداکاری، همیشه در صدر انجام کارها قرار می گیرند ولی بیشتر مایل به شاد کردن دل دیگران و مخصوصاً اطرافیان خود هستند. نرمی و ملایمت نیز از دیگر خصوصیات ونوسی ها است. آنها در همه کار، حد اعتدال را رعایت و با ملایمت نسبت به دیگران برخورد می کنند. در دوران جوانی بسیار به زیبایی خود اهمیت می دهند و در دوران میانسالی به کسب ثروت علاقه بیشتری دارند. در رابطه ی ایجاد شده، بیشتر نقش معشوقه را بازی می کنند و قدرت جذب دیگران را دارند تا حدی که در این کار حاضرند تمام دارایی و توانایی های خود را به کار بگیرند.

بیشتر بدانیم: چاکرا چیست؟  

شغل های مناسب ونوسی ها

شغل های مناسب ونوسی ها

اگرچه ونوس در آسترولوژی نماد عشق است اما روحیه سحر و ساحری نیز در این افراد دیده می شود. از جمله شغل هایی که در این افراد بیشتر دیده می شود می توان به شاعری، خوانندگی، ساحری، آرایشگری، بازیگری، نوازندگی، کار در کافی شاپ و … اشاره کرد. از طرفی به دلیل صبر و استقامت فراوانی که در این افراد مشاهده می شود، می توان کارهایی نظیر بانکداری، معلمی و حسابداری را که از مشاغل سخت هستند و نیاز به استقامت زیادی دارند، برای ونوسی ها مناسب دانست طوریکه در این مشاغل موفق شده و به مراحل بالا دست یابند. خودکفا هستند و بنابراین نیاز به کس دیگری برای گذران امور زندگی ندارند بلکه خود موجب وابستگی دیگران می شوند. علاقه زیادی به کارهای لوکس و با کلاس دارند و در این کارها سعی می کنند فرد مفیدی باشند و کار خود را با تمام توان حفظ می کنند.

از آنجائیکه از تغییر متنفر هستند، شغلی را که انتخاب می کنند نمی توانند به راحتی عوض کنند و این منجر می شود در انتخاب شغل مناسب خود بیشترین دقت را داشته باشند. زمانیکه وارد کاری می شوند هرگز مایل به تغییر آن نیستند و اگر کارشان مورد علاقه آنها نباشد، به شدت آنها را می آزارد. آنها به کار خود علاقه دارند و دوست دارند دیگران نیز با آنها هم عقیده باشند و مخالفت کردن با آنها و سرزنش کردن باعث سرخوردگی در این افراد می شود.

ایجاد رابطه با ونوسی ها

ایجاد رابطه با ونوسی ها

در ایجاد رابطه با این افراد باید بسیار مراقب باشید چرا که آنها در عشق و احساسات عاشقانه بسیار حساس هستند و همانطور که باعث شادی دیگران می شوند، می توانند باعث رنجش و ناراحتی نیز شوند که همه این موارد در دوره آسترولوژی به تفسیر آمده است. ونوس در آسترولوژی نشانه ثروت نیز هست و بنابراین علاقه شدیدی به تجملات و مادیات دارند. اگر نتوانید وسایل و ملزومات یک زندگی مناسب را برای آنها فراهم کنید، انتظار رفتاری عاشقانه از آنها نداشته باشید. با وجود این به دلیل استقلال مادی، زیاد نگران این موضوع نباشید چون به مادیات دیگران چشم طمع ندارند و بیشتر به خودشان متکی هستند. اما باید در رابطه عاطفی با آنها تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندید تا حس عشق ورزیدن را در آنها زنده کنید.

ونوس در آسترولوژی نماد عشق و زیبایی را برای متولدین خود به ارمغان می آورد و او را در انجام کارهای خود مستقل می کند. داشتن روحیه برونگرایی و لذت بردن از دیده شدن از جمله خصوصیات بارز ونوسی ها است. در شغلهایی نظیر آرایشگری، بازیگری و شاعری بسیار موفق هستند. کارهای سختی مثل بانکداری، حسابداری و معلمی نیز از عهده آنها بر می آید. آنها در ایجاد رابطه بسیار قوی هستند و دوست دارند دیگران قدر این رابطه را بدانند و چنانچه در این کار موفق نشوند بسیار سرخورده و مأیوس خواهند شد. برای اینکه بتوانید عاشقانه در کنار آنها زندگی کنید باید به حس زیبایی و عشق ورزیدن او احترام بگذارید، عواطف او را درک کنید و بگذارید خود را ابراز کند.

نظرات کاربران

0نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *